Nabiał

Mlekpol rozwija linię Protein+ wprowadzając do sprzedaży Łaciaty wysokobiałkowy twarożek grani

Mlekpol - Twarożek grani naturalny lekki Łaciaty Protein plus

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol poszerza portfolio swoich produktów funkcjonalnych, odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów żywnością bogatą w białko. Na sklepowych półkach pojawił się właśnie twarożek grani lekki Łaciaty Protein+, będący propozycją zarówno dla osób aktywnych fizycznie, jak i dla wszystkich, którzy poszukują zdrowych i pełnowartościowych posiłków na co dzień. Nowość w ofercie – twarożek grani Łaciaty Protein+ Jedna porcja produktu dostarcza aż 30 g pełnowartościowego białka, a jednocześnie zawiera o 57% mniej tłuszczu niż tradycyjny wariant […]

Maślanka Mrągowska teraz także w wersji bez laktozy

Maślanka Mrągowska bez laktozy

Maślanka Mrągowska – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek fermentowanych napojów mlecznych w Polsce – debiutuje w nowym wariancie. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wprowadza na rynek bezlaktozową wersję swojego flagowego produktu, łącząc tradycję z wygodą i uniwersalnością dopasowaną do współczesnego stylu życia. Maślanka Mrągowska bez laktozy – smak i tradycja bez kompromisów Nowa Maślanka Mrągowska bez laktozy zachowuje wszystkie cechy klasycznego wariantu: świeżość, łagodny smak, naturalność, prosty skład (maślanka, mleko oraz żywe kultury bakterii mlekowych). Napój w […]

Twaróg sernikowy Łaciaty – nowość od SM Mlekpol

Twaróg Łaciaty wiaderko

Marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt – twaróg sernikowy Łaciaty. To doskonała baza do przygotowania puszystych serników, deserów, tradycyjnych potraw oraz nowoczesnych dań i przekąsek. Produkt łączy niezrównaną kremowość z prostotą użycia, dzięki czemu jest idealny zarówno dla doświadczonych kucharzy, jak i tych początkujących. Wyjątkowa jakość i skład twarogu Twaróg sernikowy Łaciaty wyróżnia się w pełni naturalnym składem – bez konserwantów, barwników i aromatów. Powstaje z najwyższej jakości […]

Kampania promocyjna Serków Wiejskich – z Piątnicy, no bo skąd!

Serek Wiejski wysokobiałkowy

Od 20 stycznia br. OSM Piątnica wystartowała z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie […]

Mały Głód powraca. Danone rusza z nową kampanią marki Danio

Danio - serek homogenizowany

Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku. Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano […]

Skyr z Piątnicy zwiększa swoją pojemność

Skyr waniliowy 450g OSM Piątnica

OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g. Produkty w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży jeszcze w sierpniu. Skyry z Piątnicy to pożywne, gęste jogurty, które z uwagi na dużą zawartość białka wpisują się w trend produktów funkcjonalnych, mających dobroczynny wpływ na organizm. Dodają siły i energii, dlatego są doskonałe dla osób aktywnych, uprawiających sport czy będących na wysokobiałkowej diecie. Skyry OSM Piątnica są smaczne i wartościowe, […]

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą Jogurty naturalne

Piątnica Jogurt Naturalny

12 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję. Jogurt naturalny z Piątnicy powstaje wyłącznie z mleka oraz żywych kultur bakterii jogurtowych. Ma aksamitną konsystencję i pyszny, naturalny smak. Stanowi cenne źródło wapnia, fosforu oraz witaminy B2. […]

Ayran – turecki przysmak w ofercie Mlekpolu

Ayran Mlekpol

Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu. Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma […]

Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”

Mlekpol - dipy śmietanowe

Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]

Lidl Polska pod hasłem „Wszystko co najlepsze z mleka” promuje polski nabiał marki Pilos

Lidl - Wszystko co najlepsze z mleka

Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Krajowy nabiał to jedna z grup asortymentowych najczęściej eksportowana przez sieć na rynki, na których obecny jest Lidl. Firma rozpoczęła właśnie kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka. Lidl Polska od lat współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos. W portfolio marki dostępnych jest ponad 100 produktów – nabiału oraz przetworów mlecznych. W sklepach znajdziemy twarogi oraz […]