Komunikacja

Jak komunikować marki retail w social mediach?

Retail

Duża konkurencja na rynku marketingu internetowego sprawia, że przedsiębiorcy muszą korzystać z kreatywnych projektów i obejmują działalnością coraz szersze pola zainteresowań swoich konsumentów. Współczesny sklep spożywczy nie oferuje już jedynie towarów codziennego użytku. Standardem są obsługa kart płatniczych, liczne promocje, programy lojalnościowe, podgrzewane produkty spożywcze, kurczak z grilla, a nawet wydzielone bistro, w którym dostaniemy hot-dogi, zapiekanki, croissanty, kawę lub herbatę. Powszechna jest opinia, że branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi dopiero zaczyna zanurzać się w […]

Jak komunikować produkty spożywcze w social media?

Góralki

Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że każda firma powinna mieć swój profil na portalach społecznościowych. Oczywiście, zależy to od celów komunikacyjnych jakie stawia sobie marka. Produkty spożywcze to bardzo wdzięczny temat do komunikowania na Facebooku i Instagramie czy Youtube. Jednak trzeba robić to w określony sposób. Poniżej znajdziecie kilka porad dotyczących tego jak rozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy poruszają się w Internecie. Wybierz cel i sprawdź grupę docelową Zakładając naszą obecność w mediach społecznościowych ważne […]