Kakao

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

1 października przypada Światowy Dzień Kakao – głównego składnika uwielbianej na całym świecie czekolady. Dla Mars Wrigley to kluczowy surowiec, bez którego nie byłoby cenionych przez konsumentów od dziesięcioleci produktów takich marek jak m.in.: Snickers®, M&Ms®, czy Twix®. Dlatego właśnie firma w sposób szczególny dba o zrównoważone pozyskiwanie kakao, inwestując w realizację swojej strategii „Kakao dla pokoleń” ponad 1 miliard USD. W 2017 roku Mars ogłosił swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju, którą nazwał „Planem Zrównoważonego […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Wakacyjne menu małego podróżnika

Kakao Nesquik

Wakacje to czas wolny od szkolnych obowiązków, porannego wstawania i odrabiania lekcji. Lato nie może być jednak przerwą w zdrowym odżywianiu. To właśnie w wakacje, gdy dzieci spędzają dużo czasu aktywnie na świeżym powietrzu, zabawie z rówieśnikami lub wyjazdach trzeba zwrócić uwagę na to, czy jedzą regularnie i czy spożywane przez nie posiłki dostarczają wartościowych składników odżywczych – przekonują specjaliści ds. żywienia Nestlé. Aby dzieci mogły pełnymi garściami czerpać z uroków wakacji i dobrze wypocząć przed pierwszym […]