Fritz-kola

Fritz-kola odświeża swój wizerunek

fritz-kola zmiana designu

Fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie. Tak pięknie różnorodna – ewolucja designu […]

Anjola, nowość od fritz-koli na polskim rynku

fritz-kola - Anjola

Fritz-kola rozszerza swoje portfolio napojów w Polsce. Na rynek wchodzi legendarna lemoniada bio o smaku ananasa i limonki, która cieszy się ponad 70-cio letnią tradycją. Bio Lemoniada Anjola o smaku ananasa i limonki od fritz-koli debiutuje właśnie na polskim rynku, celebrując upalne, wakacyjne dni. Ten niezwykły napój w stylu retro posiada ponad 70-letnią historię, w której nie brakuje polskich korzeni. Anjolę można już znaleźć w najlepszych punktach gastronomicznych w całym kraju. Lata pięćdziesiąte: tropikalna nostalgia […]