Branża cukiernicza

ZPC Brześć: W 2020 roku rynek słodyczy czeka stabilny wzrost

Arkadiusz Drążek - ZPC Brześć

Polski rynek słodyczy ma się dobrze – w okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 jego wartość wyniosła ponad 12,69 mld złotych[1]. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu oraz różnicowanie się asortymentów produktów. Producenci słodyczy będą musieli zmierzyć się w nadchodzących miesiącach z nowymi trendami i wahaniami cen surowców oraz przygotować się na możliwe zmiany w prawie. O tym, jak zmieni się rynek słodyczy w 2020 roku oraz w […]

Cukier Królewski Kryształ gruby – nowa jakość dekoracji

Marka Cukier Królewski powiększyła właśnie swoją ofertę o cukier kolejny produkt jakim jest Kryształ gruby. Cukier biały Kryształ gruby w opakowaniu z okienkiem 500 g (ok. 3 zł) to najwyższej jakości nowość przeznaczona do dekoracji. Ma większe kryształki niż tradycyjny cukier biały, dlatego jest bardziej odporny na obróbkę termiczną. Jego opakowanie wykonano z folii chroniącej zawartość przed czynnikami zewnętrznymi i pomagającej zachować najwyższą jakość cukru. Dodatkowo producent wyposażył torebkę w okienko pozwalające zobaczyć produkt już przed […]

Branża słodyczy i deserów – co najbardziej lubią Polacy?

Słodycze - żelki

Według GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz  wafelki, lizaki i cukierki.  Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają. Czekolada Jesień i zima to okres szczególnie dobry dla producentów wyrobów czekoladowych, które cieszą się większym zainteresowaniem konsumentów […]