15-16 listopada 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel oraz online odbędzie się RetailTec Congress. Kluczowi liderzy branży po raz kolejny spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce, przeanalizować najbardziej aktualne zmiany i dokonać przeglądu najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych branży retail. Kongres zainauguruje debata poświęcona kształtowaniu strategii rozwoju handlu w nowej rzeczywistości. Prelegenci omówią takie zagadnienia jak m.in. dynamiczne zmiany w polskiej gospodarce i prognozy dla branży na najbliższe miesiące, zastosowanie […]
Od 4 listopada aż do 15 tycznia 2023 roku klienci robiąc zakupy w sklepach z logo Grupy Chorten mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Wystartowała loteria konsumencka z 37 markami. To już kolejna akcja skierowana do klientów kupujących w sklepach z drzewkiem dębu, w której paragony są przepustką do wygranej. Zasady są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł na jednym paragonie, w tym powinien się na nim znaleźć co najmniej jeden produkt marki biorącej […]
Największa w Polsce sieć małych sklepów znów zaskakuje. Tym razem Żabka postanowiła wprowadzić „Kawonament” – czyli miesięczny abonament na kawę. Już za 49,99 zł miesięcznie każdy subskrybent „Kawonamentu” w Żabce, otrzyma 1 dowolną kawę dziennie już od 1,61 zł. Jest to okazja do sporej oszczędności dla kupujących kawę na wynos. Abonament na kawę w Żabce Aby skorzystać z subskrypcji na kawę, należy być użytkownikiem Żappki, czyli aplikacji mobilnej sklepu Żabka. Sprawdź dostępne plany w Żappce […]
W połowie października ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na parówkach Polankach. To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2022 r. dla tego produktu, której głównym celem jest wzrost znajomości marki wśród szerokiego grona konsumentów. Działania mediowe połączone będą z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Polanek w halach sklepowych. JBB w swojej kampanii stawia na podkreślenie benefitów i walorów smakowych Polanek. Bo raz, że głównym hasłem firmy jest „JBB smakuje w całej […]
Action, najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, zatrudnia w Polsce już 3000 pracowników. Sieć obecna jest w naszym kraju od 2017 roku i ma już 219 sklepów, umożliwiając dostęp do szerokiej oferty różnorodnych produktów w najniższych cenach mieszkańcom 176 miast. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników. Action jest obecne w 10 krajach, zapewniając klientom stale zmieniającą się ofertę około 6000 produktów z takich […]
Portfolio marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z atrakcyjnymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez warianty Nałęczowianki Kids, Junior i Teens marka promuje zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych – zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły. Zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju i funkcjonowania – zarówno fizycznego, jak i umysłowego, tak istotnego zwłaszcza w okresie powrotu […]
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obecna na rynku od 25 lat, po gruntownej modernizacji – 1. dnia września otworzyła ponownie jeden z trzech swoich obiektów w Wałbrzychu. To kolejna zakończona w tym roku inwestycja POLOmarketu, który osiągnął już blisko 2,8 mld zł obrotu netto za ostatnie 12 miesięcy. Sklep POLOmarket w Wałbrzychu przy ul. Piłsudskiego 100 był modernizowany według najnowszego konceptu i zgodnie z najwyższymi standardami sieci od połowy lipca. POLOmarket zadbał przy tym zarówno […]
Marka Jeżyki, do tej pory kojarzona głównie z ciastkami w czekoladzie, rozszerza swoje portfolio o niezwykłe praliny Jeżyki Coolki w dwóch smakach – MILK i DARK. Jeżyki Coolki MILK oraz Jeżyki Coolki DARK to wyjątkowe praliny z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane czekoladą mleczną lub deserową oraz obsypane karmelizowaną posypką z orzechów. Bogactwo składników o różnych strukturach oraz wyjątkowy smak zamknięty w Jeżykach Coolki idealnie wpisują się w charakterystykę […]
Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów. W pierwszym półroczu 2022 roku sieć otworzyła 577 placówek, w istotny sposób przyczyniając się do rozwoju mikro- i małej przedsiębiorczości. Działa według jasnych zasad, oferując w ramach franczyzy szansę na odniesienie biznesowego sukcesu tysiącom indywidualnych przedsiębiorców – aktualnie z Żabką współpracuje ponad 7 200 franczyzobiorców. Sieć stara się upraszczać ich pracę, rozwijając narzędzia cyfrowe oraz optymalizując procesy związane z prowadzeniem sklepu. Kontynuujemy nasz rozwój – nie tylko otwieramy […]
Kupując ryby z certyfikatem MSC, wybierasz te, które pochodzą ze zrównoważonych połowów, prowadzonych z poszanowaniem oceanów i ich różnorodności biologicznej. Dzięki temu przyszłe pokolenia również będą mogły czerpać z ich bogactwa. Rio Mare posiada już 3 produkty z niebieskim znakiem MSC. To Tuńczyk w oliwie z oliwek 3 x 80 g, Insalatissime Sałatka z komosą ryżową i tuńczykiem 160 g oraz Sałatka z ciecierzycą i tuńczykiem 160 g. Tuńczyk w oliwie z oliwek 3 x 80 […]