Sante odświeża szatę graficzną swoich produktów. W ostatnim czasie nowe opakowania zyskały łuskane pestki dyni oraz słonecznika. Historia dyni w Polsce liczy już ponad cztery wieki. Przed laty gościła zarówno na pańskich, jak i chłopskich stołach w postaci zup, przecierów, marmolady, potem jednak jej popularność zmalała . Od kilku lat zainteresowanie tym owocem na nowo wzrasta, głównie za sprawą święta Halloween, obchodzonego w wielu krajach 31 października, a które zdobywa coraz więcej fanów również w […]
Rynek produktów
Słonecznik chyba każdemu kojarzy się z uśmiechem i radością. Nic dziwnego – wyglądem przypomina słońce – jest dostojny, promienny i wesoły. Jego kwiat jest często wręczany jako prezent – uroczy symbol miłości i troski, natomiast dzieciaki uwielbiają skubać jego pestki. W Hiszpanii jest to narodowy przysmak, pestki słonecznika królują tam w kategorii przekąsek. Z resztą to właśnie dzięki Hiszpanom słonecznik dotarł do Europy. Był on powszechnie spożywany przez rdzennych Indian, którzy jako pierwsi odkryli jego walory […]
Opakowania konserw i mieszanek warzywnych marki Kwidzyn opatrzone zostały nowoczesną i przyjazną szatą graficzną. W nowej szacie graficznej dominują kolory zielone, które symbolizują harmonię, soczystość oraz naturę. Zmiany dotyczą logotypu oraz sloganu brandingowego „Smaczne warzywa z polskich pól”, który ma na celu jasno zakomunikować konsumentom najwyższą jakość produktów marki Kwidzyn. Lifting opakowań marki Kwidzyn w pierwszej kolejności objął warzywa konserwowe w puszce oraz mieszanki warzywne w słoju szklanym. Dodatkowo, aby dostosować się do potrzeb swoich klientów firma uruchomiła serwis klienta, który […]
Jutrzenka Colian stworzyła nową klasę wafli rodzinnych, wprowadzając na początku lutego do sprzedaży Familijne wafle Gofrowe z musem w dwóch wariantach – czekoladowym oraz o smaku waniliowym. Innowacyjne produkty marki Familijne będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Familijne Gofrowe to jedyne na rynku wafle, zawierające puszysty mus. Unikalność produktu polega na połączeniu grubego, ale jednocześnie bardzo kruchego wafelka z lekkim kremem o konsystencji musu. Propozycja marki obejmuje dwa najpopularniejsze wśród wafli rodzinnych rodzaje nadzienia – czekoladowe […]
Od marca br. herbata czarna IRVING Daily Classic dostępna jest w promocyjnym zestawie z aromatyczną herbatą Earl Grey gratis. Ta wyjatkowa oferta obowiązuje na terenie całego kraju. Na marzec br. marka IRVING przygotowała niezwykle atrakcyjną ofertę specjalną. Promocją objęte zostały herbaty czarne IRVING Daily Classic 100 i 50 saszetek. Do IRVING Daily Classic 100 saszetek dołączona została gratis herbata IRVING Earl Grey 50 saszetek, natomiast do opakowania 50 torebek herbaty czarnej dodano w prezencie 25 torebek […]
Soczyste mięso w złocistej chrupiącej panierce, obok wyśmienity sos, a wszystko przygotowane prosto i szybko – jeśli tak wyobrażasz sobie obiad idealny, koniecznie sięgnij po nowe Fixy Knorr: Chrupery z kurczaka z dipem serowym lub Chrupery z kurczaka z dipem BBQ! Z ich pomocą samodzielnie wyczarujesz chrupiące skrzydełka lub pałki z kurczaka, smakujące jak wprost przywiezione z pobliskiej restauracji. Chrupiąca panierka, soczyste mięso – z piekarnika Chrupery z kurczaka z dipem serowym i Chrupery z kurczaka […]
Firma Graal prezentuje nową, limitowaną serię „Mistrzowskie smaki”. Obejmuje ona jedne z najpopularniejszych i najbardziej lubianych konserw rybnych w Polsce: Szprot w sosie pomidorowym 170 g; Sałatka pikantna z makrelą 300g; Paprykarz szczeciński z łososiem 130 g. Aby poczuć atmosferę mistrzostw firma Graal stworzyła linię produktów dedykowaną wszystkim fanom piłkarskich rozgrywek, którzy w trakcie trwania meczy będą mogli zjeść smacznie i pożywnie. Przy tak wielkich emocjach jakie zapewniają nam „niezliczone bramki” z pewnością każdy będzie miał ochotę na […]
Dla Carlsberg Polska rok 2011 był kolejnym rokiem wzrostów we wszystkich kanałach sprzedaży. Był to również rok intensywnych przygotowań do Euro 2012. Pomimo zimnych i deszczowych miesięcy branża piwna zakończyła rok 2011 z wynikiem dodatnim. Według danych GUS był to wzrost sprzedaży na poziomie ok. 5% Rok 2011 charakteryzowało zimne lato, co przełożyło się na wyniki branży piwnej w lipcu (spadek wolumenowy na rynku piwa w lipcu to -14% vs lipiec 2010). Jednocześnie ujemny wynik […]
Dla wszystkich, którym sprzykrzyła się już zima, mróz i śnieg, jest dobra wiadomość. Od marca w sklepach dostępne będzie żółte i odjazdowo papajowe FRUGO! Inspiracją do powstania nowego żółtego smaku FRUGO stały się słoneczne Karaiby, bo to właśnie tam rośnie zadziorna papaja, która skutecznie podkręciła smak delikatnej brzoskwini, słodkiego mango i egzotycznego ananasa. Żółte FRUGO w lutym będzie smakować wszystkim tym, którzy nie mogą się już doczekać wiosennego słońca. Już po pierwszym łyku poczują, że […]
Od początku lutego woda gazowana oraz napoje gazowane od Żywiec Zdrój S.A. dostępne są pod nową nazwą handlową – Żywioł. W marcu w portfolio firmy pojawi się także nowy wariant – woda średnio gazowana w butelce o pojemności 0,5 l. Woda gazowana oraz gazowane produkty smakowe znajdujące się w ofercie firmy Żywiec Zdrój S.A. były dotychczas dostępne pod nazwą handlową Niebieska i nie były wspierana silnymi działaniami marketingowymi. Decyzja o odświeżeniu wizerunku została podjęta na […]
