DoLODuj się z Nestlé Ice Cream!

DoLODuj się z Nestlé Ice Cream

fot. Nestlé

1 kwietnia ruszyła loteria DoLODuj się z Nestlé Ice Cream! Codziennie do wygrania bardzo atrakcyjne nagrody: smartfon Galaxy Ace i 50 doładowań o wartości 20 zł do telefonu w każdej sieci! DoLODuj się i bądź w ciągłym kontakcie!

Loteria potrwa do 31 sierpnia 2012 r. – to aż 5 miesięcy i wiele, wiele szans na wygraną!

Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić loda Nestlé, zachować paragon i wysłać SMS o treści: Nestle.nazwaloda na numer 70120 (koszt SMS 0,62 zł brutto). Zgłoszenie można również zarejestrować bezpłatnie za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.lody.nestle.pl/dolodujsie. Nie musisz czekać na ogłoszenie listy zwycięzców, ponieważ od razu otrzymasz sms z informacją, czy wygrałeś.

Pamiętaj, że jeden paragon uprawnia do jednego zgłoszenia. Za każdym razem, gdy masz ochotę na ulubionego loda Nestlé, możesz wziąć udział w promocji!

W loterii biorą udział wszystkie lody znanych i lubianych marek Nestlé: KIT KAT, PRINCESSA, LION, MÖVENPICK, MACAO, CORTINA, NESTEA Tube, PIRULO BANAN, HELLO KITTY, GIBEK, KWAŚNIAK, KAKTUS, NESQUIK, MANHATTAN, LA CREMERIA, NESTLÉ CREAM, SZTYWNIAK, JOJO, MAXI BON, BIG SANDWICH, EXTREME, NESTEA Peach, BEACH COLA, NESTLÉ Śmietankowe, KREJZOL.

Promocja będzie wspierana w głównych stacjach telewizyjnych, prasie handlowej i w internecie na stronie www.lody.nestle.pl, www.facebook.com, www.youtube.com i innych popularnych portalach. Koncepcję loterii stworzyła agencja Euro RSCG 4D Sp. z o.o odpowiedzialna również za przygotowanie kampanii telewizyjnej i strony internetowej oraz będąca organizatorem loterii. Reklamę wyprodukowało studio filmowe Graffiti Film Sp. z o.o. Za kampanię prasową, internetową oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o. W sklepach loterii będą towarzyszyły materiały POS, które przygotowała agencja 3M Projekt Sp. j.

Nestlé

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Konkurs, Lody, Loteria, Nestle, Nestle Ice Cream
Nestle
Tworzenie Wspólnej Wartości – nowy wymiar biznesu Nestlé w Polsce

Nestlé Polska S.A. wydało pierwszy raport z realizacji strategii, polityk i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu: „Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce....

Zamknij