Wild Grass wprowadza dwa nowe napoje i podsumowuje sezon wiosna-lato 2017

Dwa nowe napoje i wzrost obrotów o 54 proc. – tak wygląda podsumowanie sezonu wiosna-lato 2017 dla polskiej firmy Wild Grass produkującej napoje. Producent pierwszej naturalnej koli na rynku polskim (ChaiKola), w sezonie wiosenno-letnim br. rozszerzył swoją ofertę o dwa naturalne napoje orzeźwiające – Sobear Bitter Italian i Sobaer Ginger Ale. Cztery produkty w portfolio oraz coraz większa dostępność, spowodowały, że firma w sezonie letnim zanotowała obrót o 54 proc. większy niż w roku poprzednim.

ChaiKola ChaiMate Sobear

Napoje wprowadzone pod marką Sobear z jednej strony nawiązują do wcześniejszej produkcji firmy Wild Grass, z drugiej – prezentują smak do tej pory nieobecny na polskim rynku. Sobear Ginger Ale to odtworzony smak ze stworzonego przez Wild Grass jeszcze w 2011 r. anglosaskiego klasyka – wytrawnej oranżady imbirowej. Natomiast Sobear Bitter Italian inspirowany jest śródziemnomorskim bezalkoholowym aperitifem opartym na smaku goryczkowych pomarańczy (pomarańcze chinotto i chinina). Te dwa lekko gazowane napoje orzeźwiające, podobnie jak flagowe napoje herbaciane typu natural soda – ChaiKola i ChaiMate powstały na bazie autorskich receptur twórców Wild Grass.

Jesteśmy pionierami napojów naturalnych w Polsce i od początku naszej działalności przywiązujemy dużą wagę do stosowanych składników i całego procesu produkcji. Nasza propozycja skierowana jest do konsumenta, który szuka nowych smaków, ale jednocześnie zdrowszej alternatywy wobec napojów gazowanych obecnych na rynku. Wszystkie nasze napoje są w 100 proc. naturalne, a także dostosowane dla wegan oraz dla osób nie tolerujących glutenu.

Zakończony właśnie sezon letni był dla nas intensywny nie tylko ze względu na wprowadzenie nowych produktów, czy działania promocyjne, ale przede wszystkim skupiliśmy się na budowaniu mocniejszej sieci dystrybucji, co jest kluczowe dla rozwoju rodzinnej firmy, takiej jak nasza.

– tłumaczy Michał Borecki, współwłaściciel Wild Grass.

Obecnie napoje Wild Grass dostępne są poprzez tradycyjne, jak i nowoczesne kanały sprzedaży. Obok platform zakupowych online, napoje można nabyć w hipermarketach m.in Carrefour, Leclerc, marketach Delikatesy M&L, Frac, Piotr i Paweł, na stacjach paliw jak Circle K, Orlen i Shell, czy sieciach typu convenience: Żabka i Fresh Market. Sieć dystrybucji obejmuje zarówno regionalne jak i ogólnopolskie hurtownie.

***
Wild Grass to polska firma obecna na rynku od 2010 r., założona przez dwójkę pasjonatów z warszawskiej Ochoty, którzy samodzielnie opracowali recepturę swoich naturalnych napojów. Firma oprócz rozwoju marek ChaiKola, ChaiMate i Sobear angażuje się w inicjatywy promujące aktywność fizyczną oraz zdrowy tryb życia, wspiera inspirujące wydarzenia kulturalne, prospołeczne i proekologiczne. Od lat patronuje festiwalowi filmów dokumentalnych Watch Docs, a w 2017 Wild Grass był partnerem festiwalu kina niezależnego Best OFF, Kina w Trampkach oraz wyróżnionego znakiem jakości EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe) Folkowiska. Firma jest mecenasem pionierskiego projektu podróżniczego Dinghy Atlantic – samodzielnego rejsu przez Atlantyk dowodzonego przez kapitana Aleksandra Hanusza, aktywnie wspiera warszawską grupę Slacklinerek oraz jest sponsorem saneczkarza torów naturalnych, Mistrza Polski Juniorów w dwójkach – Rafała Zasuwy.

Wild Grass

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.