Marka Fortuna postawiła na całkowitą zmianę linii soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową.
Już w lutym na sklepowe półki trafi pięć wariantów soków Karotka Plus:
- jabłko, marchew, malina + aloes
- jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata
- jabłko, marchew, mango + len
- jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E
- jabłko, marchew + błonnik.
Dodatek funkcjonalnych wyciągów roślinnych takich jak len czy aloes jest nowością w segmencie soków marchwiowych.
Stworzenie wyróżniającej się oferty soków marchewkowo-owocowych, wzbogaconych o dodatki funkcjonalne ma na celu lepsze dopasowanie marki do oczekiwań konsumentów, a szczególnie kobiet. Soki Karotka Plus to dla konsumentów konkretne korzyści, a jednocześnie prosty i smaczny sposób dbania o siebie.
Fortuna Karotka Plus to jedyna na rynku linia soków marchewkowo-owocowych łącząca dwie wyjątkowe cechy:
- brak dodatku cukru, co jest istotne dla coraz większej rzeszy konsumentów,
- dodatek składników funkcjonalne (jak zielona herbata, czy len), które zwiększają atrakcyjność produktu.
Nowa identyfikacja wizualna Karotka Plus, poza podstawowymi informacjami o produkcie, w bardzo czytelny sposób prezentuje informacje o funkcjonalnym działaniu poszczególnych wariantów smakowych.
Reklamy nowych produktów pojawią się w magazynach dla kobiet (m.in. Twój Styl, Viva, Claudia, Glamour), o życiu gwiazd oraz tygodnikach społeczno-politycznych (m.in. Wprost, Newsweek). Reklamie prasowej będzie towarzyszyć silna kampania internetowa na portalach o wysokim zasięgu (Onet, WP, Gazeta.pl) oraz kampania VOD (reklama telewizyjna w internecie).
Nowe produkty zastąpią dotychczasową linię soków Fortuna Karotka. Produkty dostępne będą w opakowaniach 1L i cenie ok. 4,59 zł.
Agros-Nova
9 koment.
Niestety te bez cukru zmieniły skład i obecnie są z dodatkiem cukru.
Skoro są to soki, a nie nektary czy napoje, to informacja, że „nie zawiera cukru” wprowadza w błąd konsumenta sugerując mu, że ten produkt jest lepszy od innych pod względem zawartości cukrów dodanych… W tym przypadku zwykły chwyt marketingowy, ponieważ według przepisów żaden sok nie powinien ich zawierać!!! Nie podoba mi się takie zagranie. Marka bardzo straciła w moich oczach.
Biorę udział w kampanii Streetcom soków Fortuna Karotka Plus #sokFortuna. Jestem w ciąży i ostatnio przestałam lubić soki marchewkowe, wiec testowanie przez mnie jest utrudnione, ale chętnie dzielę się sokami ze znajomymi i nie spotkałam się z negatywną opinią. A dodatki funkcyjne to rzecz naprawdę unikalna i bardzo cenna. W zwykłym soku przemyca się bardzo wartościowe składniki dla zdrowia i urody.
Jestem w trakcie testowania tych soków na Streetcom #sokFortuna to soki stworzone dla kobiet i z myślą o kobietach są zdrowe gęste bez dodatku cukru co bardzo dobrze wpływa na utrzymanie odpowiedniej figury urody i zdrowej cery dzięki witaminom jakie posiadają w swoim składzie
miałyśmy okazję wziąć udział w kampanii soków na Streetcom #sokFortuna
Karotka Plus to samo zdrowie, bez dodatku cukru, z dodatkiem funkcjonalnym tj. aloes, len, zielona herbata. Są geste, smaczne, pożywne, dobrze gaszą pragnienie. Mają fajne opakowanie.
justyspj
Soki te są bardzo dobre. Uwielbiam zwłaszcza wariant z zieloną herbatą i witaminami ACE. Obawiałam się, że brak cukru wpłynie na ich smak ale tak nie jest . Smakują zarówno mi jak i mężowi. Warto spróbować 🙂
Próbowałam, polecam – bardzo dobre i bezcukrowe. Wśród wielu wariantów każdy znajdzie coś dla siebie #sokfortuna
Ja ostatnio z córką zasmakowałam się z sokach Fortuna Karotka Plus. Soki są bardzo prawdziwe, a przede wszystkim bez cukru. Są smaczne, zdrowe i obfitują w witaminy. Sprawdźcie.