MarcPol modernizuje sklepy i poszerza ofertę

MarcPol SklepPolska sieć spożywcza MarcPol zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku. W ramach rewitalizacji uatrakcyjniona została także oferta sklepów MarcPol i prezentacja produktów na półkach.

MarcPol przeprowadził w 2014 roku modernizację kilkunastu sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r.

Chcemy, żeby nasi Klienci czuli się komfortowo w naszych sklepach. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji. Odnowiliśmy kilkanaście sklepów. Cały proces zakończymy w 2015 roku.

– powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.

W ramach modernizacji zmieniana została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.

Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów.

– dodała Iwona Zarucka.

Mając na uwadze zwiększenie komfortu Klientów  po przebudowie zyskano znacznie więcej przestrzeni, co przy  atrakcyjnych cenach i asortymencie dodatkowo poprawia komfort robienia zakupów.

MarcPol

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.