Ambasadorki Mokate błyszczały w Krakowie

fot. Mokate / Na zdjęciu (od lewej): Mariusz Brzozowski, Sylwia Mokrysz, Marcin Paprocki

Mowa oczywiście o ambasadorkach Mokate Cappuccino One Cup. Pojawiły się w wyniku rozstrzygnięcia konkursu „Od kawy do sławy”, który wystartował na Facebooku w listopadzie ubiegłego roku.

W sobotę, 10 marca br. w krakowskim handlowym centrum Bonarka – Palmiarnia, 20 finalistek konkursu walczyło o nominację na ambasadorki w pięciu kategoriach, odpowiadających poszczególnym rodzajom tego przebojowego produktu Mokate: Belitta, Fitiana, Inergina, Vitiene i Balancita. Imprezę zorganizowano z ogromnym rozmachem, do czego przyczynił się między innymi gwiazdorski skład konkursowego jury.

Kandydatki oceniali mianowicie: Andrzej Krzywy (lider kultowego zespołu De Mono), Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski (znani projektanci mody), Beata Sadowska (modelka, prezenterka telewizyjna), Estera Grabczenko („wp.pl”), oraz Katarzyna Przybyła (reprezentująca Mokate).

Galę poprowadził telewizyjny celebryta – Oliwier Janiak, pod czujnym okiem przedstawicieli Mokate, którzy pod wodzą pani Sylwii Mokrysz z zarządu firmy obserwowali z vipowskiej loży przebieg imprezy. Zainteresowanie zarówno ze strony wypełnionej do ostatniego miejsca widowni jak i licznie przybyłych dziennikarzy przeszło wszelkie oczekiwania.

Zadowolenie z tego powodu mogła śmiało wyrazić pani Sylwia Mokrysz, jako współorganizatorka gali. Stwierdziła m.in.:

„Chcemy, aby One Cup Fashion Party weszło na stałe do kalendarze wydarzeń modowych w Polsce. Młodzi fani naszego cappuccino oraz ci, którzy lubią się modnie ubrać, to w gruncie rzeczy ta sama grupa docelowa. Godna zainteresowania, dobrze rokująca produktom Mokate na przyszłość”.

Bohaterkami gali były urodziwe kandydatki z całej Polski. Walczyły nie tylko o główną nagrodę – profesjonalną sesję fotograficzną publikowaną w jednym z modowych magazynów, ale również zmagały się ze stresem i tremą.

„Spisały się rewelacyjnie. Mimo, że nigdy wcześniej nie znalazły się na wybiegu, radziły sobie podczas występu, jak zawodowe modelki, a przed kamerami i mikrofonem czuły się zupełnie swobodnie i błyszczały elokwencją”.

– mówi pani Katarzyna Przybyła z Mokate.

Decyzja jury wyłoniła pięć ambasadorek, które przez rok będą promowały Mokate Cappuccino One Cup: Dorotę Filipiuk, Agnieszkę Rozmiarek, Katarzynę Wiśniewską, Angelikę Kwiatkowską i Beatę Modrzyńską. Nieomal „z marszu” trzy z pań wzięły udział wraz z profesjonalnym modelkami w pokazie mody teamu Parocki i Brzozowski, który miał miejsce po gali, podczas „One Cup Fashion Party” w Baroque Restaurant & Coctail Bar.

Przy okazji tego omówienia należy zauważyć, że marka Mokate Cappuccino, mimo dwudziestoletniej już, bogatej historii, wciąż pozostaje na topie. Firmie nie brakuje inwencji i świeżych pomysłów, by to zainteresowanie podtrzymać. Świadczy o tym m.in. szeroki oddźwięk, jaki wzbudziła gala w mediach, z telewizyjnymi relacjami (w tym TVN) włącznie. Najważniejsze jednak jest co innego. To mianowicie, że nasze cappuccino niezmiennie cieszy się powodzeniem wśród klientów. i to w każdym wieku.

Mokate

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.