Marka Felix to najszybciej rosnąca marka* wśród karmy dla kotów, a wizerunek czarno-białego, sprytnego kota zyskuje coraz większa sympatię miłośników tych zwierząt. Znając wysmakowane gusta kotów, do podstawowego repertuaru karm wprowadziliśmy na rynek nowość- kocie przekąski Felix Party MIX, które mogą być nie tylko smacznym urozmaiceniem diety kota, ale również inspiracja do wielu zabaw ze swoim ulubieńcem.
Kategoria przekąsek dla kotów jest dość dynamiczna, a zainteresowanie tymi produktami wśród sympatyków kotów wzrasta. Przekąski dla kotów FELIX Party MIX to unikalny koncept, który swoją kompozycją smakową zaspokaja wyrafinowane gusta kota i jego zamiłowanie do różnorodności. Gama przekąsek Felix to kompozycja rybnych i mięsnych smaków w unikalnych kształtach małych granulek, idealnych aby urozmaicić posiłek kota.
Przekąski Felix Party MIX nie tylko kuszą czworonożnego smakosza aromatem, zaskakują teksturą i pysznie smakują, ale przede wszystkim dostarczają mu istotnych w jego diecie białek, witamin i nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega 6. Te ważne w codziennym kocim menu składniki odżywcze dają mu codzienną dawkę „pozytywnej energii” do wspólnych zabaw i psot ze swoim właścicielem.
Felix Party MIX to trzy smakowite warianty:
- Original Mix o smaku Kurczaka, Wątróbki i Indyka
- Mixed Grill o smaku Wołowiny, Kurczaka i Łososia
- Ocean Mix o smaku Łososia, Łososia Morskiego i Pstrąga
Sprzedaż przekąsek dla kotów Felix Party MIX wspierana będzie przede wszystkim szeroko zakrojoną kampanią samplingową w oryginalnej formie, z użyciem automatów zwanych „MIAU-komatami”.
Ta niestandardowa forma promocji łączy w sobie zabawę z promocją nowego produktu i oparta jest na prostym mechanizmie naśladowania miauczenia kota, który domaga się swojej ulubionej przekąski. Wystarczy zamiauczeć w oryginalny i przekonywujący sposób, aby otrzymać opakowanie nowej przekąski dla kota Felix Party Mix do wypróbowania.
Wobec takiej promocji produktu nie można przejść obojętnie, a w zabawę angażują się nie tylko dzieci, ale również dorośli.
W najbliższym czasie akcje promocyjne przewidziane są w poniższych lokalizacjach:
- 26.04 Rynek w Krakowie
- 27-28.04 Stary Browar w Poznaniu
- 11-12.05 Manufaktura w Łodzi
- 17.05 przestrzeń miejska w Warszawie
- 18-19.05 Blue City Warszawa
*AcNielsen RMS Grocery Data, Sales Value MAT % CHANGE YA, Total Poland
Nestlé Purina