Felix Party MIX – nowe przekąski dla kocich smakoszy od Nestlé Purina

Felix Party MIX dla kotaMarka Felix to najszybciej rosnąca marka* wśród karmy dla kotów, a wizerunek czarno-białego, sprytnego kota zyskuje coraz większa sympatię miłośników tych zwierząt. Znając wysmakowane gusta kotów, do podstawowego repertuaru karm wprowadziliśmy na rynek nowość- kocie przekąski Felix Party MIX, które mogą być nie tylko smacznym urozmaiceniem diety kota, ale również inspiracja do wielu zabaw ze swoim ulubieńcem.

Kategoria przekąsek dla kotów jest dość dynamiczna, a zainteresowanie tymi produktami wśród sympatyków kotów wzrasta. Przekąski dla kotów FELIX Party MIX to unikalny koncept, który swoją kompozycją smakową zaspokaja wyrafinowane gusta kota i jego zamiłowanie do różnorodności. Gama przekąsek Felix to kompozycja rybnych i mięsnych smaków w unikalnych kształtach małych granulek, idealnych aby urozmaicić posiłek kota.

Przekąski Felix Party MIX nie tylko kuszą czworonożnego smakosza aromatem, zaskakują teksturą i pysznie smakują, ale przede wszystkim dostarczają mu istotnych w jego diecie białek, witamin i nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega 6. Te ważne w codziennym kocim menu składniki odżywcze dają  mu codzienną dawkę „pozytywnej  energii” do wspólnych zabaw i psot ze swoim właścicielem.

Felix Party MIX to trzy smakowite warianty:

  • Original Mix o smaku Kurczaka, Wątróbki i Indyka
  • Mixed Grill o smaku Wołowiny, Kurczaka i Łososia
  • Ocean Mix o smaku Łososia, Łososia Morskiego i Pstrąga

 

Sprzedaż przekąsek dla kotów Felix Party MIX wspierana będzie przede wszystkim szeroko zakrojoną kampanią samplingową w oryginalnej formie, z użyciem automatów zwanych  „MIAU-komatami”.

Ta niestandardowa forma promocji łączy w sobie zabawę z promocją nowego produktu i oparta jest na prostym mechanizmie naśladowania miauczenia kota, który domaga się swojej ulubionej przekąski. Wystarczy zamiauczeć  w oryginalny i przekonywujący sposób, aby otrzymać opakowanie nowej przekąski dla kota Felix Party Mix do wypróbowania.

Wobec takiej promocji produktu nie można przejść obojętnie, a w zabawę angażują się nie tylko dzieci, ale również dorośli.

W najbliższym czasie akcje promocyjne przewidziane są w poniższych lokalizacjach:

  • 26.04 Rynek w Krakowie
  • 27-28.04  Stary Browar w Poznaniu
  • 11-12.05 Manufaktura w Łodzi
  • 17.05 przestrzeń miejska w Warszawie
  • 18-19.05 Blue City Warszawa

 

*AcNielsen RMS Grocery Data, Sales Value MAT % CHANGE YA, Total Poland

Nestlé Purina

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.