Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej.
Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim. Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają między sobą sprawy, którymi żyją, zawsze trzymają się razem i wzajemnie wspierają. Ta kobieca solidarność to doskonały pretekst do wspólnego celebrowania dużych i małych sukcesów, a ich smacznym towarzyszem mogą być wtedy uwielbiane przez wszystkich lody marki MÖVENPICK.
Bohaterki serialu – Inga, Patrycja, Zuza i Anka – to wyjątkowe dziewczyny, pełne energii, wrażliwości, które nie boją się podejmowania wyzwań i spełniania swoich marzeń – i taką właśnie jest kobieta marki MÖVENPICK.
Postanowiliśmy wystąpić w serialu emitowanym w bardzo kobiecym paśmie w telewizji POLSAT, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach, lodowe desery MÖVENPICK.
– mówi Alicja Strójwąs, Product Manager w Dziale lodów Nestlé Polska.
Emisja serialu „Przyjaciółki” w każdy czwartek o godzinie 21:00 w telewizji POLSAT. Za zakup mediów odpowiada MEC Sp. z o.o.
***
Lody MÖVENPICK dostępne są na polskim rynku od 2011 roku. O wyjątkowości lodów MÖVENPICK decyduje ich pierwszorzędna jakość, kremowa konsystencja, oryginalne kompozycje smakowe, podkreślone bogactwem dodatków oraz tradycja sięgająca lat 40 poprzedniego stulecia.
Nestle Polska