Lody MÖVENPICK wśród w serialu „Przyjaciółki”

Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej.

Movenpick

Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim.  Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają między sobą sprawy, którymi żyją, zawsze trzymają się razem i wzajemnie wspierają. Ta kobieca solidarność to doskonały pretekst do wspólnego celebrowania dużych i małych sukcesów, a ich smacznym towarzyszem mogą być wtedy uwielbiane przez wszystkich lody marki MÖVENPICK.

Bohaterki serialu – Inga, Patrycja, Zuza i Anka – to wyjątkowe dziewczyny, pełne energii, wrażliwości, które nie boją się podejmowania wyzwań i spełniania swoich marzeń – i taką właśnie jest kobieta marki MÖVENPICK.

Postanowiliśmy wystąpić w serialu emitowanym w bardzo kobiecym paśmie w telewizji POLSAT, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach, lodowe desery MÖVENPICK.

– mówi Alicja Strójwąs, Product Manager w Dziale lodów Nestlé Polska.

Emisja serialu „Przyjaciółki” w każdy czwartek o godzinie  21:00  w telewizji POLSAT. Za zakup mediów odpowiada MEC Sp. z o.o.

***
Lody MÖVENPICK dostępne są na polskim rynku od 2011 roku. O wyjątkowości lodów MÖVENPICK decyduje ich pierwszorzędna jakość, kremowa konsystencja, oryginalne kompozycje smakowe, podkreślone bogactwem dodatków oraz tradycja sięgająca lat 40 poprzedniego stulecia.

Nestle Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.