100 sklepów w rok. Grupa Chorten szybko rośnie na południu Polski

Sklepy ChortenW październiku Grupa Chorten przekroczyła liczbę stu sklepów partnerskich w regionie Południe, który obejmuje województwa śląskie, małopolskie i podkarpackie. Dynamiczna ekspansja w tej części kraju będzie postępować w kolejnych miesiącach.

Dzięki umowie partnerskiej z niezależnymi detalistami prowadzącymi dwie placówki handlowe w Mysłowicach przy ul. Kokota i Brzezińskiej, region Południe Grupy Chorten ma już ponad 100 sklepów.

Rok temu zaczynaliśmy na tym terenie zupełnie od zera, pierwsza umowa została podpisana w połowie października 2019 roku, a dziś możemy powiedzieć, że udało się w pełni zrealizować nasz plan rozwoju, mimo obecnie panującej niełatwej sytuacji. Koordynatorzy sklepów włożyli ogromną pracę w to, by dotrzeć do właścicieli placówek i przekonać ich do naszych warunków handlowych oraz całej idei Grupy Chorten.

– mówi Mirosław Borkowski, dyrektor makroregionu Wschodnia i Południowa Polska Grupy Chorten.

Obecnie w województwie śląskim Grupa Chorten liczy sobie 65 sklepów. W Małopolsce są to 32 placówki handlowe, a w województwie podkarpackim – 4 punkty małego i średniego formatu. Za ekspansję na tym obszarze odpowiada Małgorzata Stec, Dominika Klimczyk-Dyga oraz Grzegorz Mazur.

Do końca roku w planach jest podpisanie kolejnych kilkudziesięciu porozumień o współpracy między Polską Grupą Sklepów Spożywczych Chorten a kupcami w całym kraju, którzy współpracując zyskują na efekcie skali.

Wierzymy, że tylko konsolidacja polskich sklepów i wspólna oferta promocyjna daje naszym placówkom szansę na rozwój i konkurowanie o klientów. Cały czas pracujemy nad tym, by sklepy rzetelnie współpracowały z producentami i dystrybutorami zyskując z tego tytułu profity i by chciały realizować razem z nami politykę handlową. Cieszymy się, że chce z nami działać coraz więcej kupców.

– podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Dziś grupa skupia 1998 punktów na handlowej mapie Polski.

Grupa Chorten

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Chorten, Grupa Chorten, Krzysztof Pakuła, Mirosław Borkowski, Sieci handlowe
Supeco
Carrefour kontynuuje ekspansję Supeco

Carrefour aktywnie rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci....

Zamknij