POLOmarket i Stokrotka informują, że zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o. Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto. Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych […]
Słoneczne dni i coraz wyższe temperatury to znak, że lato zbliża się wielkimi krokami. Gdy tylko pojawi się ochota na orzeźwienie, warto sięgnąć po produkty, które gwarantują przyjemny efekt ochłodzenia. Dzięki miętowym i owocowym cukierkom od Goplany można poczuć się lekko i rześko nawet podczas największych upałów. Gorąco? Czas na orzeźwienie! Zmęczenie i senność często towarzyszą wyjątkowo ciepłym dniom, które nie zawsze można spędzić nad jeziorem czy pod palmą na egzotycznych wakacjach. Przyjemny chłód możemy […]
Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach – taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI – Grzegorz Stupnicki. Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na wszystko co „zdrowe”. Uważniej czytamy etykiety, zwracamy uwagę na składniki produktów. Jesteśmy bardziej aktywni i szukamy naturalnych wzmocnień dla naszego organizmu. Jak się okazuje, to aspekty, które będą mieć duży wpływ na polski rynek herbaty, w perspektywie najbliższych kilku lat. Widzimy, że zmieniają się […]
Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]
Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]
Rewolucyjne produkty spożywcze, łączące w sobie smak i wygodę użycia, każdego dnia udowadniają, że również ekspresowe gotowanie pozwala wznieść się na wyżyny sztuki kulinarnej. Dzięki nowej linii sosów – Serowe Inspiracje marki Lactima – okrasimy nasze menu szczyptą włoskiego smaku lub też zaprezentujemy je w bardziej wyrazistej odsłonie. Na przekór rutynie Nie od dziś wiadomo, że kluczem do apetycznego posiłku są starannie dobrane dodatki. Stworzone z myślą o aktualnych trendach kulinarnych sosy serowe marki Lactima: […]
Już niedługo rozpoczną się cieplejsze dni i poczujemy wakacyjny klimat. Podczas rodzinnych pikników, wspólnych wypadów rowerowych czy wycieczek za miasto, będziemy znów poszukiwać odrobiny cienia i sięgniemy po chłodzące napoje. Nowa, limitowana edycja letnich syropów Smaki Słońca Herbapol będzie wspaniałą alternatywą dla popularnych napojów. W tym roku, wraz z przyjściem wiosny pojawią się nowe smaki syropów z limitowanej edycji Smaki Słońca Herbapol. Zaskoczą wyjątkowymi kompozycjami i przyniosą przyjemne orzeźwienie. Niezastąpione do przygotowywania napojów, muesli, owocowych koktajli czy […]
Z końcem kwietnia br., firma Profi wprowadza na rynek Soljankę – nowy smak w kategorii zup gotowych do spożycia marki Profi. To kolejna nowości firmy Profi w sezonie wiosennym. Gotowa do spożycia zupa mięsno-warzywna, przygotowana została wg oryginalnej receptury, z użyciem wysokiej jakości składników. W Soljance marki Profi znajdziemy, oprócz warzyw (ziemniaki, cebula, nać pietruszki, koper i ogórki kwaszone), także kapary i oliwki czarne. Gotowa do spożycia zupa, zamknięta jest w wygodnej saszetce o pojemności ok. 450 g. […]
Dnia 16 kwietnia br. otwarto drugi sklep SPAR w miejscowości Brzesko. Placówka o powierzchni 173m² posiada dwa stanowiska kasowe i została uruchomiona w formacie SPAR Express. SPAR Express w Brzesku przy ulicy Partyzantów znajduje się w pobliżu osiedla domków jednorodzinnych i bloków mieszkalnych. Placówka mieści się w nowo wybudowanym obiekcie, posiada bogaty asortyment produktów świeżych, warzyw, owoców, mięs i wędlin oraz szeroki wybór produktów popularnych i cenionych przez konsumentów marek. Ponadto, jak każdy sklep SPAR, […]
7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KitKat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]