POLOmarket i Stokrotka nawiązują współpracę poprzez utworzenie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o.

POLOmarket - StokrotkaPOLOmarket i Stokrotka informują, że zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej  poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o.

Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających  4,1  mld złotych netto.

Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.

Strony  nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary.

Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody Prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.

POLOmarket

1 koment.

  • Marta Siarczewska
    14 maja 2015 | URL komentarza | Odpowiedz

    Akurat zgoda Prezesa UOKiK to w tym przypadku formalność 🙂 Fajnie, bo współpraca jest korzystna i dla POLOMarket i dla Stokrotki.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Handel, POLOmarket, Polski handel, Polskie sklepy, Polskie Supermarkety, Sklepy, Sprzedaż, Stokrotka
Drugi Spar w Brzesku

Dnia 16 kwietnia br. otwarto drugi sklep SPAR w miejscowości Brzesko. Placówka o powierzchni 173m² posiada dwa stanowiska kasowe i...

Zamknij