Słomka ptysiowa marki Brześć w sieci Biedronka

Słomka ptysiowa z cukrem BrześćJuż w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów.

Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko czy Tesco.

Cieszymy się z faktu, że nasze produkty poprzez akcję in-out będą mogły dotrzeć do jeszcze większej rzeszy konsumentów. Pomimo tego, że niemała część naszej produkcji jest przeznaczana na eksport, to oczywiście nie zapominamy o rozwoju marki na terenie kraju, regularnie pojawiając się w kolejnych sklepach sieci handlowych.

– mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy firmy ZPC Brześć.

Słomka ptysiowa z cukrem jest słodką przekąską, sprawdzającą się jako idealny dodatek do kawy czy herbaty. Obok groszku ptysiowego jest flagowym produktem firmy Brześć, która na polskim rynku działa już pod ponad 30 lat. Firma zajmuje się produkcją tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Posiada m.in. certyfikat BRC, symbolizujący najwyższy poziom produkowanej żywności.

ZPC Brześć

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Arkadiusz Drążek, Biedronka, Brześć, Producent słodyczy, Słodycze, Słomka ptysiowa
Nestlé z nową kampanią reklamową marki Kit Kat

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę,...

Zamknij