Marka Góralki startuje z loterią konsumencką

Goralki plakat promocyjnyFirma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł.

Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby zwiększyć szanse na wygraną można do woli chrupać Góralki i wysyłać kolejne zgłoszenia. Każdy zgłoszony kod to szansa na wygraną. Losowania odbywać się będą w każdy poniedziałek, a wyniki ogłaszane będą na stronie loterii. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 czerwca 2015.

Na biorących udział w zabawie czekają wypasione nagrody. Główną nagrodą w losowaniu specjalnym jest skuter Vespa Sprint w wycieczkowym zestawie z plecakiem, aparatem fotograficznym i zapasem Góralek. Dodatkowo co tydzień do wygrania góra nagród: tablety, konsole do gier, smartfony, aparaty Instax, plecaki turystyczne i karty upominkowe Google Play.

Szczegóły na temat akcji oraz regulamin znajdują się stronie akcji oraz na profilu marki na Facebooku.

I.D.C. Polonia

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Góralki, IDC Polonia, Konkurs, Loteria, Loteria konsumencka, Producent słodyczy, Słodycze
Słomka ptysiowa marki Brześć w sieci Biedronka

Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest...

Zamknij