Pasty kanapkowe Profi to nowość w segmencie past kanapkowych. To, co je wyróżnia od innych tradycyjnych past na rynku, to możliwość serwowania również na ciepło. Pasty Profi, w przeciwieństwie do past obecnych na rynku, nie są przygotowane na bazie majonezu. Powstają z wykorzystaniem wysokiej jakości mięs i ryb (łososia wędzonego) z dodatkiem warzyw, bez glutaminianu monosodowego czy barwników. Unikatowa formuła na bazie oleju rzepakowego umożliwia spożycie jej na ciepło, w postaci smakowitej grzanki, aromatycznej zapiekanki, […]
Wspaniały smak i tylko naturalne, pozyskiwane ze zrównoważonych źródeł składniki – oto nowa, naturalna i jeszcze smaczniejsza linia produktów Knorr: Naturalnie Smaczne! Naturalnie Smaczne! to innowacyjne produkty Knorr, których skład to w 100% naturalne składniki, jak warzywa, zioła, przyprawy, oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia czy mąka – czyli takie, które każdy dobrze zna ze swojej kuchni. Cząstki składników są ponadto większe niż w dotychczasowych recepturach, co sprawia, że z łatwością można rozpoznać znajdujące się w […]
Długie rozmowy po powrocie ze szkoły i pracy, wspólne odrabianie lekcji, weekendowe podwieczorki, gry planszowe i spokojna lektura książek. Rodzinne chwile smakują jeszcze lepiej, gdy możemy się nimi cieszyć z filiżanką pysznej herbaty w ręku. Właśnie dlatego Herbapol Lublin wprowadza nową markę herbaty Nasza, która dopełni smakowity czas spędzany w gronie najbliższych. Herbata Nasza to nowa herbata z gwarancją jakości Herbapolu. W ofercie znajduje się – klasyczna czarna herbata oraz najbardziej lubiane przez całą rodzinę […]
Od lutego do końca kwietnia bieżącego roku w sklepach Carrefour będą dostępne produkty zaprojektowane przez Karla Lagerfelda. Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać z 70% rabatu przy ich zakupie. Karl Lagerfeld to rozpoznawalny na całym świecie niemiecki projektant, fotograf i dyrektor artystyczny największych domów mody. Od lat poszukuje nowych środków wyrazu dla swoich pomysłów artystycznych: od mody aż po hotelarstwo. Teraz stworzył ekskluzywną kolekcję tekstyliów domowych i łazienkowych, która będzie dostępna w hipermarketach […]
Już 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres Poland & CEE Retail Summit to pozycja obowiązkowa w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego. Spotkanie to od 8 lat wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu jak oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. […]
O Browarze Pilsweizer, jego pozycji na rynku piw i planach na przyszłość rozmawiamy z Mateuszem Ćwiklikiem, Dyrektorem Handlowym Browaru Pilsweizer. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pilsweizer jest firmą produkującą piwo. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o Browarze Pilsweizer? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? Browar zatrudnia na etatach 18 osób, dodatkowo głównie w czasie rozlewów kolejne kilkanaście osób jako wsparcie przy produkcji. Na tą chwilę nasze moce produkcyjne sięgają […]
Marka Tiger poszerza ofertę o funkcjonalne napoje energetyczne w trzech nowych wersjach smakowych! Sportowcy sięgną po Tiger Fighter, Tiger Speed to idealne rozwiązanie dla każdego zmęczonego kierowcy, a Tiger Vitamin Attack nie tylko pobudza, ale i zwiększa odporność dzięki skondensowanej dawce witamin. Dzięki nowej linii funkcjonalnych napojów energetycznych, teraz każdy może wybrać porcję energii dopasowaną do swoich potrzeb. Tiger skutecznie i konsekwentnie zwalcza niedobory energii u każdego. Trzy nowe funkcjonalne napoje energetyczne wyróżnia nie tylko gwarancja energetycznego orzeźwienia […]
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce jakim jest Majonez Kielecki, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Kampania rozpocznie się już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały […]
PepsiCo mianowało Christophe’a Guille’a na stanowisko Dyrektora Generalnego na Europę Centralną i Bałkany, która jest nową strukturą organizacyjną w firmie powstałą z połączenia tych obszarów. Christophe Guille, który wcześniej piastował stanowisko Dyrektora Generalnego i Wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną, będzie teraz odpowiedzialny za działania PepsiCo w regionie Europy Centralnej i Bałkanów dla takich wiodących marek, jak: Pepsi, Lipton Ice Tea, Lay’s oraz Cheetos. Przez ostatnie 50 lat marki przekąsek i napojów PepsiCo kształtują pop kulturę […]
Obecne pokolenie młodych ludzi jest zabiegane i żyje w ciągłym pośpiechu. Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach. Marka Nescafé, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych typu „3w1” […]