Majonez Kielecki „rośnie” na Wielkanoc

Majonez Kielecki - promocjaWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce jakim jest Majonez Kielecki, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta.

Kampania rozpocznie się już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150ml GRATIS).

WSP Społem za pośrednictwem powyższych działań chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, świetnie sprawdzą w niekonwencjonalnych przepisach.

WSP Społem

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Majonez, Majonez Kielecki, Majonezy, Producenci sosów, Producent sosów, Sosy, Święta Wielkanocne, Wielkanoc
Octim odświeża wizerunek, ale zachowuje ten sam tradycyjny smak

Firma Octim zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów - octów i musztard. To pierwszy etap  zmian związanych z wprowadzeniem...

Zamknij