Karl Lagerfeld w ofercie tekstyliów domowych w Carrefour

Tekstylia Carl Lagerfeld w Carrefour

Tekstylia Carl Lagerfeld w Carrefour

Od lutego do końca kwietnia bieżącego roku w sklepach Carrefour będą dostępne produkty zaprojektowane przez Karla Lagerfelda. Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać z 70% rabatu przy ich zakupie.

Karl Lagerfeld to rozpoznawalny na całym świecie niemiecki projektant, fotograf i dyrektor artystyczny największych domów mody. Od lat poszukuje nowych środków wyrazu dla swoich pomysłów artystycznych: od mody aż po hotelarstwo. Teraz stworzył ekskluzywną kolekcję tekstyliów domowych i łazienkowych, która będzie dostępna w hipermarketach Carrefour i supermarketach Carrefour Market.

W skład kolekcji zaprojektowanej przez Karla Lagerfelda wchodzi sześć produktów wysokiej jakości. Klienci sklepów Carrefour będą mogli zakupić, m.in. szlafrok dostępny w dwóch kolorach, dywan łazienkowy czy koc. Wszystkie elementy kolekcji posiadają charakterystyczne cechy stylu znanego projektanta: minimalizm i elegancję.

Karl Lagerfeld to gwarancja najwyższej jakości i wyśmienitego designu. Produkty sygnowane nazwiskiem słynnego projektanta to znakomite uzupełnienie naszej bogatej i różnorodnej oferty produktów. Współpraca z Karlem Lagerfeldem to jednocześnie element programu lojalnościowego, organizowanego w sklepach Carrefour. Nasi klienci będą mogli otrzymać 70% rabatu na wszystkie produkty z kolekcji.

– mówi Marcin Olech, Dyrektor ds. Marketingu Carrefour Polska.

Promocja jest dostępna dla klientów od 10 lutego do 19 kwietnia br. za każde wydane 10 zł otrzymają oni naklejkę do zbierania na karcie kolekcjonerskiej. Po uzbieraniu 5 naklejek klienci będą mogli skorzystać z 70% rabatu na wybrany produkt z kolekcji tekstyliów domowych od Karla Lagerfelda. Zakup produktów będzie możliwy od 10 lutego do 26 kwietnia br. lub do wyczerpania zapasów.

***
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 800 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Carrefour Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Carrefour, Carrefour Polska, Karl Lagerfeld, Marcin Olech, Produkty tekstylne
Poland & CEE Retail Summit 2015 – podsumowanie

W dniach 18 - 19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie już po raz siódmy odbył się kongres Poland & CEE...

Zamknij