Poland & CEE Retail Summit 2016 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Retail Summit 2016Już 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem.

Kongres Poland & CEE Retail Summit to pozycja obowiązkowa w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego. Spotkanie to od 8 lat wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu jak oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. Pomaga także budować lepsze relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi, daje odpowiedzi na pytanie jak angażować dzisiejszego konsumenta oraz pokazuje jak handel ewoluuje i dostosowuje się do zmian zachodzących w sposobie dokonywania zakupów.

Kongres składa się z sesji plenarnej oraz 5 ścieżek tematycznych, na którą składa się ponad 80 prezentacji dotyczących wyzwań stojących przed sektorem handlu i FMCG. Wśród omawianych tematów znajdują się m.in.:

    • Zmiana z prędkością dźwięku: wykorzystanie danych i cyfrowych kanałów komunikacji w procesie budowania największej sieci detalicznej w obszarze travel 
      Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, Ryanair
    • Cztery kraje – jeden klient? Oczekiwania klientów na przykładzie Tesco w Europie Środkowej
      Adam Manikowski, Wiceprezes, Dyrektor Zarządzający, Tesco Polska
    • SPAR passion for Food Agenda: innowacje w handlu I dystrybucji
      Gordon Campbell, Prezes Zarządu, SPAR International
    • Centralne zarządzanie biznesem przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności w dostosowywaniu rozwiązań do poszczególnych lokalizacji
      Paweł Koziar, Prezes Zarządu, EKO Holding
    • Cykl życia spożywczych formatów handlowych: nowe gwiazdy handlu na horyzoncie?
      Prof. Stephan Rueschen, Katedra Handlu, Uniwersytet Helibronn
    • Ewolucyjna zmiana i dostosowywanie formatu do potrzeb klienta na przykładzie sklepów Profi Loco
      Paweł Musiał, Członek Rady Nadzorczej, Profi Rom Food Rumunia
    • Wymyśleć hipermarket na nowo: innowacyjne zmiany w koncepcie hipermarketów
      Robert Noceń, Dyrektor ds. Eksploatacji Hipermarketów, Carrefour Polska
    • Multiformatowość sieci detalicznych – szanse i zagrożenia
      Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu, Stokrotka
    • Gdzie szukać miejsca na poprawę współpracy na linii sieć handlowa – producent
      Nikos Kalaitzidakis, Prezes Zarządu, Coca-Cola HBC Polska

Formuła kongresu, jak co roku, podporządkowana jest możliwością budowania relacji sieć handlowa – dostawca, przekładających się bezpośrednio na wymierne efekty biznesowe. Podczas nadchodzącej edycji nie może w związku z tym zabraknąć sesji speed networking: sesji krótkich spotkań z sieciami handlowymi, jak i aplikacji networkingowej na urządzania mobilne. Podczas tegorocznej edycji po raz pierwszy mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w piątej równoległej sesji Futurology, której głównym celem jest próba przedstawienia megatrendów, technologii i rozwiązań, które będą w przyszłości kształtować i zmienić obraz handlu.

Relacja wideo z edycji 2015:

Organizator kongresu Retail Summit, firma Blue Business Media, zaprasza Państwa do wzięcia udziału w tym niezwykle dynamicznym spotkaniu, gdzie w gronie około 1000 uczestników, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG, będą mieli Państwo możliwość porozmawiać o biznesie w handlu oraz szybko zdiagnozować potencjalnych kontrahentów.

Więcej informacji na temat kongresu znajdą Państwo na stronie www.retail-conferences.com

Blue Business Media

1 powiązanie

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w FMCG, Futurology, Retail Summit, Retail Summit 2016
FMCG
Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w...

Zamknij