Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z […]
Producenci
Mokate, czołowy polski producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, cały czas jest niekwestionowanym liderem rynku cappuccino w naszym kraju. Ale nie tylko w tym segmencie kawowego rynku firma osiąga doskonałe rezultaty. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56 procent (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 13′-lipiec 14′ w kategorii cappuccino). To mniej więcej 10-krotnie więcej niż markowy wicelider w tej kategorii, nie licząc […]
Firma IPS Technologia ze Swarzędza zaprojektuje nową fabrykę słodyczy „Pszczółka” w Specjalnej Strefie Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Inwestycja pochłonie ponad 80 milionów złotych i zakończy się w 2016 roku. W nowym zakładzie pracę znajdzie docelowo 450 osób. Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina rozpoczęła w 2014 roku inwestycję budowy nowego zakładu produkcyjnego na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Wiosną 2014 roku spółka uzyskała zezwolenie na prowadzenie działalności w SSE […]
Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o. 3 października 2014 r. zawiązała w Polsce spółkę joint venture z japońskim gigantem spożywczym Ajinomoto Frozen Foods. Nowy podmiot otrzymał nazwę Ajinomoto Jawo Sp. z o.o. Ze względu na rozmiar przedsięwzięcia na założenie spółki musiał wyrazić zgodę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). 10 września br. UOKiK zgodził się na stworzenie spółki przez obie firmy. Częstochowska firma w ramach nowego podmiotu zaopatrywać będzie w japońskie pierogi goyza cały rynek […]
19 września Grupa Colian oficjalnie otworzyła nowy zakład. Nowoczesny kompleks produkcyjny, zlokalizowany w Bydgoszczy, wyposażono w innowacyjne linie produkcyjne. Inwestorem nowego obiektu jest Colian Centrum Logistyczne sp. z o.o., podmiot zależy w blisko 100 proc. od spółki Colian Holding SA. Podczas uroczystości otwarcia zaprezentowano obiekt oraz zorganizowano jego zwiedzanie. Zakład, zlokalizowany w Bydgoszczy przy ul. Srebrnej 22, to największy zakład produkcyjny w Grupie. W kompleksie o łącznej powierzchni ok. 22.000 m2 będą wytwarzane sztandarowe produkty […]
Grupa Browary Regionalne Jakubiak sfinalizowały zakup Browaru Biskupiec. Jest to już piąty browar tej grupy kapitałowej obok Browarów: Ciechan, Lwówek, Bojanowo i Tenczynek 29 sierpnia 2014 r. została sfinalizowana umowa na zakup Browaru Biskupiec przez Grupę Browary Regionalne Jakubiak. Dzisiejszy zakup Browaru Biskupiec to nie tylko ważna inwestycja naszej Grupy, tym przejęciem ratujemy także jedyny browar z historycznymi tradycjami piwowarskimi na Warmii. To kolejny krok w realizacji naszej strategii. – powiedział prezes Grupy BRJ, Marek Jakubiak. […]
Polskim produktom najwyższej jakości już po raz trzynasty w historii przyznano certyfikaty „Doceń Polskie”. Za swój naturalny i niepowtarzalny smak, certyfikat otrzymał również Dzik Polski Cydr. Program „Doceń Polskie” realizowany jest już od 2011 roku i ma na celu wspieranie rodzimych produktów najwyższej jakości. Certyfikaty mogą otrzymywać jedynie wyroby posiadające polski akcent, a więc produkowane na terenie naszej kraju. Warto podkreślić, że nie wszystkie produkty biorące udział w audycie zostają nagrodzone. Specjalne godło promocyjne otrzymują […]
Pragniemy poinformować o zachodzących w firmie Polskie Młyny S.A. zmianach. Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostaje wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny. Nowe logo zostało przygotowane z myślą o pozycjonowaniu marki zgodnym z kluczowymi wartościami, które od lat towarzyszą firmie Polskie Młyny S.A.. Odświeżony logotyp ma na celu wyraźniej komunikować tradycję oraz wiedzę płynącą z wieloletniego doświadczenia firmy. Szacunek […]
Spółka Bielmar wprowadza nowe logo i claim marki – Zawsze smakuje!. Odświeżony znak graficzny zyskał większą czytelność i dynamiczne liternictwo, przy zachowaniu dotychczasowej kolorystyki i charakterystycznego motywu słonecznika, dominującego w pierwowzorze. Nowe logo to inwestycja w znak nowoczesny i prostszy, a dzięki temu bardziej funkcjonalny w codziennej eksploatacji. Utrzymanie wizualnej spójności między starym i nowym znakiem ma na celu podkreślenie wieloletniej tradycji Spółki. Zmieniamy logo, lecz nie zmieniamy wartości, takich jak: tradycja, natura i jakość, które na przestrzeni niemal […]
Firma Konspol przystąpiła do programu oznaczania produktów licencjonowanym symbolem przekreślonego kłosa, który jest rozpoznawalnym na całym świecie oznaczeniem dla żywności bezglutenowej. Producent wyrobów z kurczaka obecny na rynku od ponad 30 lat produkuje wyroby dla osób na diecie bezglutenowej i dotąd oznaczał je własnym znakiem, jednak wkrótce (do wyczerpania się starych opakowań) wszystkie produkty bezglutenowe marki Konspol znajdziemy na rynku oznaczone symbolem licencjonowanym. Produkty pod marką własną Biedronki pozostaną oznaczone dotychczasowym symbolem stosowanym przez Konspol. […]