Producent lodów i mrożonek „Anita” odświeża swój wizerunek

Anita Grzegorz MordalskiPolski producent lodów i mrożonek w Polsce – firma „Anita”, zdecydował się na lifting swojego wizerunku. Zmianie poddany został logotyp oraz opakowania.

Firma „Anita”, będąca jednym z największych w Polsce producentów lodów i mrożonek, zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku, a tym samym znanego od ponad 20 lat logotypu. Zmianie uległ zarówno charakterystyczny dla „Anity” znak graficzny, jak również kolorystyka. Liftingowi poddano także opakowania zarówno lodów, jak i mrożonek. Pierwsze produkty w nowej odsłonie graficznej mają pojawić się w sklepach już tego lata – zapowiada producent.

To pierwsza tak duża zmiana w naszej identyfikacji od ponad 20 lat. Jest ona podyktowana dynamicznym rozwojem firmy, zarówno na polskim, jak i na kilku zagranicznych rynkach. Jest także konsekwencją strategii budowania naszej marki, która ma kojarzyć się odbiorcom ze świeżością smaków.

– mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy „Anita”.

Tę świeżość  w nowej identyfikacji firma podkreśla nie tylko mocno nasyconą kolorystką i  prostą typografią, ale także charakterystycznym zielonym listkiem, jaki pojawia się w nowym znaku graficznym.

To niewielki szczegół, ale bardzo ważny dla tego,  jak chcemy, aby nasze produkty były odbierane. W ten sposób chcemy mocno zasygnalizować, że zrobione są one z naturalnych produktów i powstają wyłącznie ze świeżych, polskich owoców.

– uzasadnia Mordalski.

Ale zmianie ulega nie tylko logotyp, także opakowania wszystkich produktów firmy „Anita”. Te – jak zapowiada producent – wprowadzane na rynek będą stopniowo od czerwca.

Odświeżenie wizerunku opakowań obejmie wszystkie produkty, zarówno z oferty lodów, jak i mrożonek. Zmianie ulegnie kolorystyka oraz wygląd etykiet. Nowością będą  błyszczące kartonikowe opakowania z wyraźnie tłoczonymi owocami.

– mówi właściciel firmy „Anita”.

Rebrandingowi towarzyszyć będą także zmiany na stronie internetowej producenta, na której kluczową rolę będą odgrywały produkty firmy „Anita”.

„Anita”

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Anita, Branża lodów, Grzegorz Mordalski, Lody, Mrożonki, Producent lodów
Firma Jawo podejmuje współpracę z Ajinomoto Frozen Foods

Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o. 3 października 2014 r. zawiązała w Polsce spółkę joint venture z japońskim gigantem spożywczym...

Zamknij