Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki Dyrektora ds. Marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej. Sandoval posiada kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie w marketingu, które zdobyła pracując ostatnio dla GLI (Genomma Lab International), gdzie pełniła rolę szefa marketingu. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola w Meksyku i Tajlandii, a także w […]
Aktualności
„Admirał” – kultowe gdańskie czekoladki obchodzą swoje 25. urodziny. Od 1992 roku są słodką wizytówką Gdańska, a także należą do najbardziej znanych polskich słodyczy. Czekoladki „Admirał” produkowane są przez Fabrykę Czekolady „Bałtyk”. Historia czekoladek „Admirał” sięga początku lat 90-tych. „Bałtyk” poszukiwał wówczas pomysłu na wyjątkową i bardzo ekskluzywną pralinkę (pralinka to inaczej mówiąc wykwintna czekoladka). Miała ona zastąpić dotychczasowe cukierki czekoladowe. W tamtych latach nie było to łatwe zadanie ze względu na problemy z dostępnością […]
Najpopularniejsza polska trenerka fitness – Ewa Chodakowska wprowadza na rynek nową markę przekąsek BeRaw. Projekt tworzony jest wspólnie z firmą Purella Food, która jest producentem zdrowych przekąsek. Produkowane w technologii RAW batony bezglutenowe z dodatkiem superfoods takich jak nasiona chia, surowe kakao, chlorella, orzechy, burak czy kokos, pozwolą dostarczyć bogactwo składników odżywczych. W linii BeRaw znajdziemy również baton proteinowy zawierający aż 22,8 g białka, oblany 86% gorzką czekoladą. Wszystkie batony podane w pysznie zakręconych kompozycjach smakowych, będą idealną i […]
CIN&CIN – jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce – wprowadza do sprzedaży włoskie wina spokojne. To propozycja dla konsumentów, którzy odkrywają przyjemność picia wina, jego smak i uniwersalność, ale poszukują pewnego wyboru, czyli znanej marki. Moda na i lekkie wina musujące we włoskim stylu zmieniła dynamikę całego rynku alkoholi, rodząc nowe oczekiwania konsumentów. Polacy coraz chętniej sięgają po wino dla smaku, przyjemności, relaksu, bez żadnej okazji. Kojarzone do tej pory jedynie z sylwestrem […]
Idealny wiosną, latem, jesienią i zimą. Zachwyca różnorodnością kształtów, a wykorzystywany jest do dań głównych, sałatek oraz także zup. Makaron – produkt, bez którego wielu nie wyobraża sobie życia. Można z niego wyczarować zarówno proste, jak i wykwintne danie. O tym skąd wzięła się jego popularność opowiadają eksperci PizzaPortal.pl. Z badania przeprowadzonego przez Polską Izbę Makaronu wynika, że aż 47% Polaków je go kilka razy w tygodniu, a 2,62% nawet codziennie. Jest drugim najchętniej spożywanym […]
Podczas badania realizowanego przez Kantar Millward Brown*, pracownikom centrów handlowych zostały przedstawione propozycje zmian dotyczące handlu w niedziele. Następnie zostali poproszeni o udzielenie odpowiedzi – która z opcji byłaby dla nich najbardziej korzystnym rozwiązaniem? Jako najlepszą spośród proponowanych zmian, najczęściej wskazywali dwie wybrane niedziele w miesiącu wolne od pracy (37%). Na dalszych pozycjach znalazła się praca w co drugą niedzielę w miesiącu (28%) oraz praca w każdą niedzielę, ale do godziny 13.00 (25%). Wyniki tego […]
Firma Bakalland wprowadza do sprzedaży nową Mieszankę bakaliową (żurawina, nerkowiec, migdał). Propozycja odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy w codziennej diecie znajdują coraz więcej miejsca dla suszonych owoców i orzechów, doceniając zdrowotne, ale smakowe walory różnych rodzajów bakalii. Polscy konsumenci kochają bakaliowe mieszanki. Marka Bakalland wychodząc naprzeciw potrzebom konsumenckim, wprowadziła na rynek nową Mieszankę bakaliową 100g, która stanowi kompozycję ulubionych przez konsumentów owoców i orzechów. Ze względu na niepowtarzalną słodycz, żurawina jest jedną z najczęściej kupowanych […]
Marka Delecta rozbudowuje linię z Serca Natury, wprowadzając Babeczki dyniowe do samodzielnego wypieku. Produkt z wysokim potencjałem sprzedażowym, nie posiada rynkowego odpowiednika. Rekomendacja sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym gwarantuje wysoką rotację na półce. Babeczki dyniowe z Serca Natury charakteryzują się obniżoną o 30% zawartością cukru, naturalnym składem, brakiem konserwantów i sztucznych barwników. Szlachetne składniki takie jak: prażona mąka jaglana, bogata w karoten i witaminy polska dynia Hokkaido oraz mieszanka korzennych przypraw sprawiają, że babeczki są wyśmienitym […]
Pikantny, o zdecydowanym pomidorowo – paprykowym smaku i wyjątkowym aromacie świeżych ziół. Tak, to nowy Sos Kielecki meksykański od Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”! Dzięki niemu przeniesiesz się w kulinarny świat słonecznego Acapulco. Tacos, chili con carne, empanadas, burritos, nachos – tradycyjne dania kuchni Ameryki Łacińskiej zachwycają ferią barw oraz bogactwem wyrazistych smaków. Jednak, jak w domowych warunkach przygotować te niebanalne potrawy i przekąski rodem z odległych zakątków świata? Nic prostszego! Wystarczy sięgnąć po odpowiednie przyprawy. […]
Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wyróżnienia w trzech kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. „Handel jest kobietą” to wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez MAKRO Polska, które odbyło się 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych […]