Paola Sandoval nowym Dyrektorem ds. Marketingu w Coca-Cola Poland Services

Paola Sandoval - Coca-Cola Poland

Na zdjęciu: Paola Sandoval, Dyrektor ds. marketingu w Coca-Cola Poland Services

Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki Dyrektora ds. Marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej.

Sandoval posiada kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie w marketingu, które zdobyła pracując ostatnio dla GLI (Genomma Lab International), gdzie pełniła rolę szefa marketingu. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola w Meksyku i Tajlandii, a także w firmach z branży farmaceutycznej.

Pracę w strukturach Coca-Cola rozpoczęła w Meksyku, odpowiadając między innymi za produkty z kategorii Coca-Cola Zero i Coca-Cola Light. Wśród jej osiągnięć znajdują się projekty związane z wprowadzaniem innowacji produktowych i towarzyszące im kampanie komunikacyjne zakończone znakomitymi wynikami sprzedażowymi. W 2013 roku w Tajlandii zainicjowała kampanię „Share a Coke”, która okazała się wielkim sukcesem na rynku azjatyckim.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów i nowe wyzwania, z którymi mierzy się współczesne społeczeństwo, portfolio Coca-Cola stale ewoluuje. Konsumenci otrzymują szerszy wybór nie tylko pod względem rodzaju produktów czy wariantów o niskiej lub zerowej kaloryczności, ale także wielkości opakowań. Coca-Cola jest firmą, która chce współtworzyć rozwiązania, m.in. poprzez rozwój swojej oferty, tak aby każdy konsument, niezależnie od stylu życia, przyzwyczajeń i preferencji smakowych, mógł wybrać z niej coś dla siebie. Cieszę się, że będę mogła podjąć się tych wyzwań w Europie i skonfrontować swoje doświadczenia z Ameryki Łacińskiej i Azji na nowych dla mnie rynkach.

– powiedziała Paola Sandoval.

Coca-Cola

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Coca Cola, Coca-Cola Poland, Marketing, Mikołaj Ciaś, Napoje gazowane
Jakie korzyści może przynieść RTM (Real Time Marketing)?

RTM, czyli Real Time Marketing to zjawisko, które pojawiło się kilka lat temu i od razu zdobyło dużą popularność. Głównie...

Zamknij