MAKRO Polska nagrodziło liderki handlu tradycyjnego

Kobieta Roku 2017 - MAKRO PolskaZnamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wyróżnienia w trzech kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie.

„Handel jest kobietą” to wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez MAKRO Polska, które odbyło się 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest  celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych biznesów, jakimi są sklepy spożywcze i spożywczo-przemysłowe.

Podczas uroczystej gali, w której udział wzięło kilkadziesiąt liderek handlu tradycyjnego z całej Polski, wręczono wyróżnienia w trzech kategoriach: Innowacja w biznesie, Działanie na rzecz lokalnej społeczności oraz Kobieta Roku 2017. Zwyciężczynie plebiscytu otrzymały vouchery do SPA o wartości 1500 zł, ufundowane przez sieć hurtowni MAKRO Polska.

Tytuł Kobiety działającej na rzecz lokalnej społeczności zdobyły Elżbieta Dettlaff i Mirosława Dettlaff, prowadzące sklep Spożywczo-Przemysłowo-Odzieżowy „Mireczka”, które zbudowały plac zabaw dla dzieci przed swoim sklepem.

W kategorii Kobieta innowacyjna w biznesie wyróżnienie otrzymała Urszula Drągowska, właścicielka sklepu spożywczego „Wodnik” w Kozienicach, która jako pierwsza wychwytuje nowości na rynku i wprowadza je do swojego sklepu.

Natomiast Kobietą Roku została  Maria Urbańczyk, właścicielka dynamicznie rozwijających się pięciu sklepów ODIDO, zarządzająca dużym zespołem, z odwagą podejmująca biznesowe decyzje i wprowadzająca kreatywne pomysły w życie.

Wielokrotnie umiejętności kobiet są postrzegane raczej jako wrodzone cechy ich kobiecych charakterów, a nie jako nabyte i rozwijane poprzez naukę kompetencje. Prawdziwe liderki dbają o rozwój własny i swojego zespołu, który budują i wzmacniają. Nieustannie skupiają się na zdobywaniu nowych umiejętności, zwiększaniu efektywności i poprawianiu osiągniętych wyników – zarówno własnych, jak i innych ludzi, z którymi współpracują. Jako członek komisji METRO ds. różnorodności międzynarodowej chciałbym podkreślić, że zależy nam na tym, by większa liczba kobiet zajmowała wiodące pozycje w biznesie. Wyróżniamy kobiety handlu tradycyjnego w trzech kategoriach, by inspirować do tego także innych.

– mówi David Antunes, Dyrektor Pionu Handlowego MAKRO Polska.

Nawet niewielkie innowacje potrafią zmienić biznes na bardziej nowoczesny i konkurencyjny. Warto je wprowadzać w odpowiedzi na potrzeby klientów – najczęściej oni sami zgłaszają, co można zmienić i poprawić. Na przykład mój sklep był pierwszym w regionie, gdzie można było płacić kartą, nieustannie wprowadzamy także wszelkiego rodzaju nowości produktowe.

– powiedziała Urszula Drągowska, laureatka w kategorii Kobieta innowacyjna w biznesie.

Na wszystkie uczestniczki spotkania „Handel jest kobietą” czekało wiele atrakcji. Malka Kafka, przedsiębiorczyni i właścicielka sieci restauracji „Tel Aviv Urban Food” udzieliła prelekcji o byciu bizneswoman, natomiast Agnieszka Kramm z Fundacji Miejsce Kobiet opowiedziała o autentyczności w biznesie. Ekspertki wymieniły się także spostrzeżeniami z liderkami handlu tradycyjnego podczas panelu dyskusyjnego.

Nie zabrakło również rozrywki i relaksu, w tym zajęć ze stylistką i warsztatów automasażu. Każda z pań miała także wykonany profesjonalny makijaż biznesowy, a następnie sesję portretową, z której zdjęcia otrzymała do własnych celów.

MAKRO Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w David Antunes, Handel, Kobieta Roku, Makro, Makro Polska, Maria Urbańczyk, ODiDO
Sklepy a social media
Czy sklepy spożywcze potrzebują social mediów?

Komunikacja z klientami końcowymi to jedno z tych działań, które specjaliści od social mediów lubią najbardziej. Pozwala ona na wykorzystywanie...

Zamknij