Nowa sesja „Retail Online” podczas X Poland & CEE Retail Summit

Retail Summit 2017Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit, bo o nim mowa odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Warszawie. To dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, oraz cenne kontakty biznesowe.

Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją ewoluują. Tegoroczna agenda oprócz dotychczasowych standardowych 5 sesji równoległych poświęconych trendom i strategiom rozwoju, łańcuchowi dostaw, innowacjom, współpracy pomiędzy siecią handlową, a producentem, czy komunikacji ze współczesnym shopperem powiększyła się o nową, 6 sesję poświęconą retailowi online.

Retail Summit 2017

Sesja ta skupi się m.in.: na największych wyzwania e-commerce dla handlu tradycyjnego, wykorzystaniu nowoczesnych technologii do zwiększania konwersji i wartości koszyka, synergii promocji i planów sprzedaży pomiędzy kanałami online i offline, a także na integracji, analizie i wykorzystaniu danych do modelowania biznesu, oferty i indywidualnej komunikacji z konsumentem. Do udziału w dyskusji zaproszeni zostali: dyrektorzy i managerowie e-commerce, sprzedaży digital, oraz omnichannel.

Retail Summit 2017Cel Kongresu Retail Summit od lat pozostaje niezmienny – stworzenie przestrzeni dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, służącej budowaniu trwałych relacji, nawiązywaniu współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

X jubileuszowa edycja Kongresu odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre.

Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne na stronie: www.retail-conferences.com

Blue Business Media

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Blue Business Media, Branża detaliczna, Branża FMCG, Branża handlowa, Branża retail, Branża spożywcza, Detal, FMCG, Handel, Handel detaliczny, Handel detaliczny w Polsce, Hilton Warszawa, Hotel Hilton, Hotel Hilton Warszawa, Przegląd Handlowy, Retail Online, Retail Summit, Retail Summit 2018, Rynek Detaliczny
Handel w niedzielę
Pracownicy handlu chcą mieć wolne dwie wybrane przez siebie niedziele w miesiącu – wyniki badania Kantar Millward Brown

Podczas badania realizowanego przez Kantar Millward Brown*, pracownikom centrów handlowych zostały przedstawione propozycje zmian dotyczące handlu w niedziele. Następnie zostali...

Zamknij