Rusza nowa kampania marki Krakuski – „Tradycja z nutą nowoczesności”

Krakuski - nowa kampania

Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki.

Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii przewodnikiem po świecie Krakusków będzie nowy Brand Hero marki – młody cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności.

Kampania będzie bardzo mocno widoczna w TV, Internecie oraz Social Media (Facebook, Instagram), gdzie można się spodziewać niestandardowych i ciekawych treści z udziałem nowego Brand Hero marki.

Jest to kolejny element implementowanej od kilku miesięcy nowej strategii marki. Od sierpnia na sklepowych półkach flagowe produkty marki dostępne są w zupełnie nowych odświeżonych i powiększonych opakowaniach.

Bahlsen

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Bahlsen, Ciasteczka, Kampania reklamowa, Krakuski, Producent ciastek, Producent słodyczy, Reklama
ZPC Bałtyk - Czekoladki Admirał
25 lat gdańskich czekoladek Admirał od ZPC Bałtyk

„Admirał” - kultowe gdańskie czekoladki obchodzą swoje 25. urodziny. Od 1992 roku są słodką wizytówką Gdańska, a także należą do...

Zamknij