Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]
Krakuski
Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]
Firma Bahlsen Polska wystartowała właśnie z ogólnopolską kampanią reklamową marki Krakuski, która jest dedykowana jej najnowszym produktom – linii Paluszki. Spot przygotowany specjalnie na potrzeby akcji można zobaczyć w największych stacjach głównych i tematycznych w kraju oraz serwisach VOD. Marka zaplanowała też działania w mediach społecznościowych, tj. Facebook i YouTube. Uzupełnienie kampanii stanowią nośniki outdoor, które możemy już oglądać w 10 największym miastach i aglomeracjach Polski. Nowości marki otrzymały także mocne wsparcie w punktach sprzedaży […]
Firma Bahlsen wprowadza na rynek Krakuski Petit Beuree w wersji pełnoziarnistej. To idealna propozycja dla wszystkich prowadzących zdrowy tryb życia. Krakuski Petit Beurre Pełnoziarniste dzięki wysokiej zawartości mąki pszennej razowej (79%) stanowią doskonałe źródło błonnika pokarmowego. Produkt doskonale nadaje się także jako składnik zdrowych przekąsek oraz deserów, a jego impulsowy wariant 50 g jest idealny do schrupania na spacerze czy w pracy. Jakość gwarantowana przez Krakuski to brak dodatku barwników, substancji konserwujących i utwardzonych tłuszczów […]
Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski […]
Kontynuując cykl wywiadów, po raz kolejny zajrzeliśmy do firmy Bahlsen. Tym razem na nasze pytania odpowiada Pani Agnieszka Prusaczyk, Specjalista ds. PR w firmie Bahlsen Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Marka HIT to jedna z najpopularniejszych marek ciastek wśród polskich konsumentów. Myśląc o markizach, konsument przeważnie kojarzy je właśnie z HITami. Skąd Pani zdaniem wziął się fenomen tej marki? Sukces marki HIT to wypadkowa doskonałego produktu, bardzo dobrej relacji ilości ciastek do ceny, unikalnego […]
W ramach uprzyjemniania codziennych rytuałów marka Krakuski wprowadziła do sprzedaży nowe ciasteczka – Karmelio Zbożowe. Po ubiegłorocznym sukcesie Paluszków Karmelio, Krakuski podwajają falę przyjemności! Nowe Karmelio to absolutnie niespotykane dotychczas połączenie karmelu i pysznej mlecznej czekolady, którymi oblane są zbożowe ciasteczka. Karmelio to prawdziwa gratka dla smakoszy ciasteczkowych smakołyków, którzy podążając za trendem zdrowego żywienia, mogą sobie pozwolić na prawdziwą przyjemność. Krakuski Karmelio Zbożowe Opakowanie: 124 g Cena: ok. 3,99 zł Bahlsen
Nowość od Krakusków – ciastka Galicyjski Młyn, opanowują już sklepowe półki. Od wczoraj rozsiewają się również w Internecie, po to by zebrać wysokie plony! Powołano do życia Zbożydara – brand hero, który wciela się w rolę hipnotyzera i poszukuje biorców siły. Na cele kampanii przygotowano wizerunkowy spot, w którym Zbożydar obdarowuje nas swą siłą, jak również kampanie bannerową w popularnych portalach oraz serwisach kobiecych i lifestylowych. Informacje o produkcie można znaleźć na stronie internetowej www.galicyjskimlnyn.pl Film: Na stronie oprócz informacji produktowych, można […]
Marka Krakuski powiększyła się o nowe produkty kierowane do dzieci: Robaczki – kruche herbatniki z dodatkiem masła i Fasolki – ciasteczka po brzegi wypełnione pomarańczową galaretką i oblane aksamitną czekoladą. Kolorowe opakowania w pakiecie z kolekcjonerskimi naklejkami, ciasteczka w kształtach jak marzenie i rozmiarach w sam raz na jeden gryz, podbiją serca najmłodszych. Ekhm, a rodzice? Gwarancja wysokiej jakości, zachowanie świeżości produktu dzięki powtórnemu zamknięciu opakowania i smak, któremu ciężko się oprzeć nie tylko dzieciom, […]
- 1