Rodzina wódek Lubelskie, która odnosi spektakularne sukcesy na polskim rynku jest czwartą marką pod względem wzrostu sprzedaży na świecie w kategorii alkoholi smakowych. To jedyna polska marka w tej kategorii, która odnotowała tak wysoką sprzedaż.
Wszystkie marki wymienione w tej kategorii, musiały w minionym roku walczyć ze spowolnieniem sprzedaży. Z wyjątkiem wódek Lubelskie. Marka awansowała na trzecie miejsce z udziałami w całym rynku wódki wynoszącymi już 6,9% (Źródło: Nielsen, Top Vodka Brands udział wolumenowy w rynku wódki total, Luty 2012). Jej sprzedaż w 2011 roku wzrosła aż o 33%.
Miejsce na Liście Milionerów – najważniejszym rankingu sprzedażowym wódki na całym świecie to ogromna nobilitacja. Znajdują się tam jedynie te alkohole, których sprzedaż przekroczyła 1 milion dziewięciolitrowych opakowań. Ranking przygotowywany jest co roku przez firmę badawczą Euromonitor na zlecenie Drinks International. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.
Stock Polska