Lubelskie wódki na liście najlepiej sprzedających się alkoholi świata

Lubelska łączy smakiem

fot. Stock Polska

Rodzina wódek Lubelskie, która odnosi spektakularne sukcesy na polskim rynku jest czwartą marką pod względem wzrostu sprzedaży na świecie w kategorii alkoholi smakowych. To jedyna polska marka w tej kategorii, która odnotowała tak wysoką sprzedaż.

Wszystkie marki wymienione w tej kategorii, musiały w minionym roku walczyć ze spowolnieniem sprzedaży. Z wyjątkiem wódek Lubelskie. Marka awansowała na trzecie miejsce z udziałami w całym rynku wódki wynoszącymi już 6,9% (Źródło: Nielsen, Top Vodka Brands udział wolumenowy w rynku wódki total, Luty 2012). Jej sprzedaż w 2011 roku wzrosła aż o 33%.

Miejsce na Liście Milionerów – najważniejszym rankingu sprzedażowym wódki na całym świecie to ogromna nobilitacja. Znajdują się tam jedynie te alkohole, których sprzedaż przekroczyła 1 milion dziewięciolitrowych opakowań.  Ranking przygotowywany jest co roku przez firmę badawczą Euromonitor na zlecenie Drinks International. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.

Stock Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.