Ponad 150 produktów spożywczych w jedenastu kategoriach walczyło wczoraj o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców przeszły oczekiwania wszystkich, a wysublimowane efekty smakowe i zapachowe zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki. Jury w składzie Jarosław Uściński (Przewodniczący Jury, Prezes OSSKiC), Mirosław Reszczyk (Firma Janex, członek Zarządu OSSKiC), Zbigniew Łęgowski (Szef kuchni hotelu Hilton, członek OSSKIC), Agnieszka Szpaderska (manager Targów) przez wiele godzin, […]
Octim
Firma OCTIM poszerza ofertę musztard. Po niedawnym rebrandingu, teraz firma postanowiła wprowadzić do oferty musztardy w nowej odsłonie – z suszoną żurawiną, z suszoną śliwką, o smaku wędzonej papryki i rozmarynu oraz ze smażoną cebulką. Wiosna to czas, gdy na talerzu lądują nowalijki, pachnące zioła i sałaty, a coraz cieplejsze wieczory chętnie spędzamy na wspólnym biesiadowaniu przy grillowanych specjałach. Każdy, kto lubi eksperymenty kulinarne, ale ceni także najwyższą jakość, chętnie sięgnie po nowości OCTIM. Do […]
Firma Octim zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy. Producent octów, musztard i ketchupów z Olsztynka działa na rynku od 1965 r. Odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów związane jest z rozwojem firmy oraz dynamiczną rozbudową sieci dystrybucji. Opracowanie nowego wizerunku marki Octim powierzono agencji brandingowej Brandy Design, która jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Effie Awards, która to […]
- 1