Media społecznościowe

Słodycze, media społecznościowe i młodzież

Ciacho

Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych. Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt […]

Jak komunikować produkty spożywcze w social media?

Góralki

Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że każda firma powinna mieć swój profil na portalach społecznościowych. Oczywiście, zależy to od celów komunikacyjnych jakie stawia sobie marka. Produkty spożywcze to bardzo wdzięczny temat do komunikowania na Facebooku i Instagramie czy Youtube. Jednak trzeba robić to w określony sposób. Poniżej znajdziecie kilka porad dotyczących tego jak rozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy poruszają się w Internecie. Wybierz cel i sprawdź grupę docelową Zakładając naszą obecność w mediach społecznościowych ważne […]

Kto nie odpowiada klientom w mediach społecznościowych, ten traci

Wraz z rozwojem nowych kanałów komunikacji i wzrostem świadomości ich potencjału wśród użytkowników Internetu, rośnie znaczenie  zastosowania mediów społecznościowych w zakresie obsługi klientów. Teleperformance Polska, jeden z pierwszych contact centers w Polsce, rozwija kompetencje w obsłudze klienta za pośrednictwem serwisów, takich jak Facebook czy Twitter, co ma przełożenie na poziom satysfakcji klienta. Pierwszymi klientami polskiego oddziału Teleperformance w tym zakresie są międzynarodowe korporacje z branży IT i FMCG. W Polsce dostęp do Internetu ma 2/3 […]