Lavazza

Wspólna promocja marek Lindt i Lavazza

Lavazza & Lindt

Promocyjne opakowanie kawy mielonej Lavazza Oro z czekoladą Lindt Excellence wchodzi do sprzedaży 12 maja.  Lavazza Quaita Oro, której autoryzowanym dystrybutorem w Polsce jest Mokate, powstała w 100 procentach z najwyższej jakości ziaren Arabiki pochodzących z terenów południowej i centralnej Ameryki. To doskonała propozycja dla koneserów i amatorów mocnej kawy, polecana szczególnie do ekspresów ciśnieniowych. Z kolei czekolada Lindt Excellence Orange Intense charakteryzuje się wyjątkowym połączeniem aromatycznej gorzkiej czekolady z intensywnym soczystym smakiem pomarańczy, wzbogaconym płatkami migdałów […]

RAPORT: Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego

13 kwietnia br. zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki prezentujemy na poniższym wykresie. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 24 marca 2014 do 13 kwietnia 2014 roku włącznie. Ankieta cieszyła się dużym zainteresowaniem. Oddano łącznie 347 głosów. Początkowo liderem sondy była marka Douwe Egberts, która później została wyprzedzona przez markę Astra oraz Woseba. Ostatecznie zdecydowanym liderem została Astra, która zdobyła aż 27% wszystkich głosów naszych czytelników. […]

Mokate zwiększa sprzedaż Lavazzy o 45%

Mokate

W segmencie kaw ziarnistych premium, sprzedaż Lavazzy bije kolejne rekordy. Według najnowszych danych za okres badawczy styczeń/luty 2012 – Mokate zwiększyło sprzedaż tej kawy zarówno wartościowo jak i ilościowo porównując rok do roku o  45%. Ten wynik to zasługa zarówno silnej marki, znajomości rynku i jego potrzeb oraz doskonale działającej sieci dystrybucyjnej. Z naszych atutów potrafimy stworzyć miks, który przekłada się na rynkowy sukces. – podkreśla Sylwia Mokrysz, z zarządu Mokate SA. – Zresztą od […]

Sprzedaż kaw Lavazza mocno w górę

Sylwia Mokrysz

Mija rok od podpisania umowy dystrybucyjnej pomiędzy Mokate SA, a włoskim koncernem Lavazza. W tym czasie sprzedaż kaw ziarnistych zwiększyła się w Polsce o blisko 42%, a udział włoskiej marki – dystrybuowanej przez Mokate – w tej kategorii osiągną, blisko 13,5%, co daje wysokie, 2 miejsce w ujęciu wartościowym w kategorii kaw ziarnistych. Ten imponujący wzrost był możliwy tylko dzięki wykorzystania do dystrybucji i sprzedaży lavazzy, budowanej latami, a należących do jednej z najefektywniejszych na […]