W I kwartale 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 6,7 mld zł i były o 20,3% wyższe niż w I kw. 2023 r. Na koniec marca 2024 r. sieć posiadała 2438 sklepów, o 228 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 330 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 42,4 tys. pracowników. W I kw. sieć Dino uruchomiła 32 nowe markety. Na koniec marca 2024 r. w […]
Dino
W dniach 9-10 kwietnia 2024 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 15. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, który organizowany jest przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. W tegorocznej edycji Retail Summit udział wzięła rekordowa liczba uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło ponad 2500 uczestników i ok. 300 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – […]
Właściciele eZebra.pl, największego niezależnego polskiego sklepu internetowego w segmencie kosmetycznym, pozyskali silnego partnera do dalszego rozwoju działalności. Jest nim „DINO POLSKA” S.A., jedna z czołowych i najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego w Polsce. Zgodnie z zawartą umową sieć Dino stanie się właścicielem 75% udziałów eZebra. Transakcja zostanie przeprowadzona pod warunkiem uzyskania stosownej zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Siłą naszej platformy są jasna strategia marketingowa, dobrze zaplanowane programy lojalnościowe oraz zautomatyzowane narzędzia utrzymania klientów. […]
Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]
Już po raz 10. na uroczystej gali podczas XI edycji kongresu Retail Summit 2019, który w dniach 3-4 kwietnia 2019 roku odbył się w Warszawie, przyznano nagrody w plebiscycie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Nagroda „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. […]
Firma Brześć nawiązała współpracę z siecią marketów Dino, w ramach której na sklepowych półkach pojawi się flagowy produkt zakładu z Brześcia Kujawskiego – słomka ptysiowa. Krucha słomka jest sztandarowym wyrobem firmy i będzie sprzedawana w marce Brześć (w opakowaniach o wadze 125g.). Obie strony umowy nie ukrywają, że w przyszłości planują poszerzyć współpracę o sprzedaż kolejnych produktów. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna sieć marketów, w której konsumenci będą mogli nabyć produkt, będący wizytówką naszej firmy. […]
- 1