Convenience

Dynamiczny wzrost SPAR w I kwartale 2018 roku

SPAR

SPAR Polska odnotował wzrost obrotów w I kwartale 2018 r. aż o 21,37%, w porównaniu do analogicznego okresu roku 2017, przy wzroście like for like na poziomie 8,35%. Firma kontynuuje rozwój sieci, raportując dynamiczne wzrosty po zamknięciu ubiegłego roku rekordową kwotą ponad 1 170 mln zł obrotu. Wskaźnik LfL, porównujący sprzedaż tych samych placówek w chwili obecnej i przed rokiem, dający możliwość zmierzenia efektywności sklepów, oceny ich kondycji oraz tempa rozwoju sieci SPAR Polska liczącej […]

Sieć SPAR podsumowuje rok 2017

SPAR

Rok 2017 to udany rok dla SPAR. Do końca roku jeszcze dwa miesiące, a SPAR już może pochwalić się realizacją celów rocznych w zakresie rozwoju sieci oraz rozwoju sprzedaży do konsumenta. Aktualnie w sieci funkcjonują 252 sklepy. Taki był plan na cały rok, a do końca roku zostały jeszcze dwa miesiące. Sieć podkreśla, że przynoszą również efekty działania marketingowe i handlowe w zakresie budowania sprzedaży sklepów do konsumenta. Pierwsze półrocze 2017 w odniesienie do 2016 […]

Nowa linia produktowa dań gotowych convenience od Pamapol

Pamapol S.A. – jeden z czołowych polskich producentów dań gotowych i wicelider rynku tej kategorii – opracował nową linię dań gotowych convenience w innowacyjnym opakowaniu. Nowe produkty dedykowane są Światowym Dniom Młodzieży 2016, podczas których Pamapol jest oficjalnym dostawcą żywności. Nowe dania gotowe marki Pamapol wpisują się w trend convenience, gdyż są szybkie i łatwe w przygotowaniu, a jedna porcja służy jako pełnowartościowy posiłek. Produkty te można przechowywać w temperaturze pokojowej, a podgrzanie ich zajmuje […]

Czerwona Torebka zwiększa przychody

Czerwona Torebka

W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Czerwona Torebka przekroczyły 210 mln zł w porównaniu do 75,8 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Oznacza to wzrost o 135 mln zł, czyli o 178%. Taki wynik to z jednej strony skutek wzrostu przychodów z tytułu sprzedaży powierzchni handlowych, będących w okresie sprawozdawczym podstawą głównego segmentu działalności Grupy, z drugiej zaś strony pojawienia się wpływów z nowego segmentu działalności Grupy, jakim jest handel. Ze względu […]

Otwarcie Galerii Dekada w Olsztynie już w czerwcu

Dekada Olsztyn

Dekada Olsztyn powstaje w ścisłym centrum miasta, naprzeciwko Dworca PKP i PKS, w dużym obszarze aglomeracji miejskiej, który ceni czas, a jednocześnie wygodne zakupy. Będzie to piąty obiekt należący do sieci galerii handlowych budowanych przez spółkę Dekada Realty. Takie warunki ułatwiające życie i zaspokajające potrzeby zaoferuje i zapewni powstający właśnie obiekt handlowy oparty na idei dostępności (convenience). Powierzchnia najmu tej jednopoziomowej galerii wynosi 3 800 mkw. Dobór najemców nie jest przypadkowy, podstawę stanowi operator spożywczy, oraz mniejsze lokale […]