Alpen Gold

SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]

Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska

Mondelēz International

Kraft Foods Polska S.A., wiodąca firma branży spożywczej w Polsce, zmienia nazwę na Mondelez Polska S.A. Zmiana wchodzi w życie 29 kwietnia 2013 roku. Pod szyldem Mondelez działać będzie także 7 zakładów produkcyjnych firmy w Polsce, jako spółka Mondelez Polska Production Sp. z o.o. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza znacznie więcej niż tylko zmianę nazwy. Choć Mondelez Polska nadal będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak […]

RAPORT: Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego

Ulubiona czekolada - styczeń 2013

Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę “Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie:   […]