Spotkania branżowe

Marki własne w centrum uwagi. Targi Kielce miejscem biznesowych rozmów o przyszłości handlu

Targi Private Labels 2025

Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci, dystrybutorzy i przedstawiciele sieci handlowych z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko alternatywa cenowa, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej. Targi Marek Własnych 2025 – międzynarodowe spotkanie branży handlowej W dniach 22-23 października 2025 roku w Targach Kielce odbyły się Targi Marek Własnych, które zgromadziły 64 wystawców z […]

Wspólna przyszłość Polski i Ukrainy – podsumowanie Kongresu Common Future w Poznaniu

Common Future 2025

Trzecia edycja Kongresu Współpracy z Ukrainą Common Future potwierdziła, że polsko-ukraińska współpraca nabiera coraz bardziej strategicznego znaczenia. Wydarzenie, które odbyło się 22-23 września 2025 roku w Poznań Congress Center na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, zgromadziło rekordową liczbę uczestników i stało się platformą wymiany doświadczeń biznesowych, politycznych i społecznych. Kongres Współpracy z Ukrainą 2025 – rekordowa frekwencja i kluczowe debaty Tegoroczna edycja przyciągnęła setki przedstawicieli biznesu, administracji publicznej i organizacji międzynarodowych. Na czterech scenach odbyło się […]

SM Ryki na Festiwalu Serów w Olsztynie – święto tradycji mleczarskich

SM Ryki - Festiwal sera Olsztyn

W dniach 13-14 września 2025 roku w malowniczym Kortowie, na terenie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, odbędzie się X edycja Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa. W wydarzeniu wezmą udział czołowi producenci z całej Polski, w tym Spółdzielnia Mleczarska Ryki – jeden z liderów w segmencie serów dojrzewających. Festiwal Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa 2025 – Kortowo, Olsztyn Festiwal w Kortowie to jedno z najważniejszych wydarzeń branży mleczarskiej w kraju. Odbywa się ono w wyjątkowym miejscu […]

Ewolucja konsumenta: czy potrafimy nadążyć za jego zwyczajami zakupowymi?

Retail Challenge Poland 2026 (2025)

Dzisiejszy konsument przestał być jedynie odbiorcą oferty – stał się aktywnym uczestnikiem rynku, którego potrzeby, oczekiwania i decyzje zakupowe ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Przyzwyczajony do promocji, przebodźcowany komunikacją, świadomy i nieprzewidywalny – wymusza na markach całkowite przeformułowanie podejścia do sprzedaży i budowania lojalności. Wojna cenowa między największymi graczami rynku, jak Lidl czy Biedronka, doprowadziła do tego, że promocja stała się normą, a nie okazją. W tym kontekście pytanie nie brzmi już „czy”, ale jak […]

Kongres Współpracy z Ukrainą COMMON FUTURE już we wrześniu w Poznaniu

Common Future 2025

Biznes i Inwestycje, Regiony i Społeczności Lokalne, Europa i Integracja oraz Społeczeństwo i Współpraca – to główne ścieżki tematyczne tegorocznego Kongresu Współpracy z Ukrainą COMMON FUTURE 2025. Wydarzenie odbędzie się w dniach 22-23 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i stanie się platformą dialogu dla przedsiębiorców, samorządowców oraz decydentów z wielu krajów. Polska, jako strategiczny partner Ukrainy, odgrywa kluczową rolę w budowaniu przyszłości gospodarczej i politycznej Europy Środkowo-Wschodniej. Praktyczny wymiar współpracy – szansa dla polskich […]

Targi Future Private Labels 2025: Nowe marki i nowe możliwości biznesowe w Kielcach

Targi Kielce po raz kolejny staną się miejscem konkretnych rozmów biznesowych w sektorze marek własnych i producenckich. W dniach 22-23 października 2025 roku podczas VII edycji Targów Future Private Labels zaprezentowane zostaną nowe produkty i unikatowe marki z Polski i zagranicy. Wydarzenie przyciągnie przedstawicieli sieci handlowych, hurtowni, branży HoReCa oraz e-commerce. Liczba wystawców i profesjonalnych zwiedzających stale rośnie. Międzynarodowe spotkanie branży marek własnych i producenckich Targi organizowane są we współpracy z firmami Ewa-Bis, MSL Consulting […]

Retail Summit 2025 za nami. Frisco.pl ponownie z tytułem „Retailer of the Year”

Retail Summit 2025 - gala

W dniach 15-16 kwietnia 2025 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 16. edycja branżowego kongresu Poland and CEE Retail Summit, który organizowany jest przez firmę European Conferences United. To od lat największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Z roku na rok kongres przyciąga większą liczbę uczestników. W tegorocznej edycji Retail Summit udział wzięła ponownie rekordowa liczba uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło ponad 3000 uczestników […]

BLIX Awards 2024: sklepy z najlepszymi akcjami rabatowymi

Blix Awards

„Promocja Roku” to kluczowa statuetka w programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tegorocznej edycji nagrody otrzymały sieci takie jak Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu. O wynikach zadecydowały głosy prawie 140 tys. konsumentów, którzy wyrazili blisko 4 mln opinii o 119 sieciach. Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Dobrze zaprojektowane programy promocyjne mogą wzmacniać lojalność shopperów oraz pomagają firmom w […]

6. RetailTec Congress już 29 października w Warszawie

RetailTec Congress 2024

Już 29 października 2024 r. w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie odbędzie się 6. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży retail. Przygotuj się na inspirujące dyskusje dotyczące najnowszych trendów w handlu, innowacji oraz wyzwań, które kształtują przyszłość branży! Podczas #RetailTec2024 omawiane będą kluczowe zagadnienia, które pomogą lepiej zrozumieć, jak skutecznie wykorzystać nowe technologie w […]

Jak rozgryźć retail media i znaleźć innowacyjne sposoby na komunikację marki w procesie zakupowym?

IAB HowTo: Retail 2024

Wzrost znaczenia retail mediów w planowaniu komunikacji marketingowej to globalny trend i jeden z głównych prognozowanych kierunków rozwoju e-commerce w najbliższych latach1. Choć retail media są szeroko dyskutowanym tematem, ich rola dopiero się umacnia. Ze sprzedawcą detalicznym lub siecią retail media współpracuje 50% kupujących – wynika z pierwszego ogólnoeuropejskiego badania opinii na temat roli retail media w ekosystemie reklamy cyfrowej. Jak wykorzystywać nowoczesne technologie z obszaru komunikacji marketingowej do pogłębienia zaangażowania konsumenta w trakcie procesu […]