Marka Tarsmak wzbogaciła swoją ofertę o kolejny produkt. Producent właśnie wprowadził na rynek nowy Sos do frytek i hamburgerów, który znakomicie nadaje się do dań typu fast-food. Smak tkwi w proporcjach Sos powstał na bazie delikatnego majonezu, który wzbogacono dodając do niego odpowiednie proporcje warzyw i aromatycznych przypraw. Dzięki subtelnemu dodatkowi ostrej papryczki chilli charakteryzuje się wyrazistym, lekko pikantnym smakiem. Konsystencja sosu Tarsmak sprawia, że obok podkreślenia smaku potraw, świetnie nadaje się on także do dekoracji przysmaków. Warto […]
Rynek produktów
Linia wyrobów Kruchych z Chrzanowa – Szynka, Kiełbasa drobiowa i Kiełbasa wieprzowa- to najnowsze propozycje Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Te wyjątkowo smaczne nowości wyprodukowane wg specjalnych, unikatowych receptur są pełne smaku i przenoszą nas w czasy, w których swojskie wędliny królowały na naszych stołach. Chrzanowska Manufaktura Wędlin słynie z wysokiej, gwarantowanej jakości wytwarzanych wędlin. Produkty z logo Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin to znakomite wyroby tworzone wg oryginalnych receptur. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka mięsność i niepowtarzalny, jedyny w […]
Delecta rozbudowuje ofertę ciast do samodzielnego wypieku, wprowadzając na rynek Kruche i Biszkopt w nowej linii Domowe wypieki. To pierwsze na rynku ciasta bazowe z dodatkiem specjalistycznych gatunków mąk. Domowy Biszkopt Delecta jest lekki i puszysty, po upieczeniu nie opada, dzięki czemu zachowuje swoją delikatną strukturę. Najwyższą jakość wypieku gwarantuje wysokogatunkowa mąka tortowa w składzie produktu. Biszkopt można przygotować w wersji podstawowej i urozmaicić ulubionymi dodatkami – kremem, masą, owocami czy galaretką. Na opakowaniu zamieszczono dodatkowe przepisy na […]
Marka Fortuna postawiła na całkowitą zmianę linii soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową. Już w lutym na sklepowe półki trafi pięć wariantów soków Karotka Plus: jabłko, marchew, malina + aloes jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata jabłko, marchew, mango + len jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E jabłko, marchew […]
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]
Wraz z początkiem roku na rynku pojawił się nowy alkohol z segmentu premium. Pod marką Finlandia® Frost kryją się trzy unikalne kompozycje smakowe: Cranberry&Apple, Citrus&Mint, Raspberry&Cherry, inspirowane bardzo orzeźwiającymi smakami owoców. Finlandia® FROST powstaje na bazie znanej ze swojej doskonałej jakości, krystalicznie czystej Finlandia® Vodka. Nowy alkohol o mocy 25% stanowi jedyną w swoim rodzaju owocową kompozycję. Każdy z trzech produktów charakteryzuje się doskonale zbalansowanym, orzeźwiającym smakiem, który w połączeniu z niższą zawartością alkoholu sprawia, że […]
Browar Amber rozpoczął warzenie krótkich serii piw „Po godzinach”. To autorskie interpretacje wybranych stylów piwnych. Każdy prezentowany styl warzony będzie w ilości 200 hektolitrów. A na rynku każda z nich będzie zaledwie kilka miesięcy. Seria ma sprowokować piwoszy do nowego HOBBY – zapoznawania się ze smakami nowych piw i bawienia się ich różnorodnością. Jako pierwszy z serii „Po godzinach” na rynek trafił koźlak pszeniczny. Niefiltrowane, naturalnie mętne piwo górnej fermentacji, które łączy cechy rozgrzewającego koźlaka i […]
Dwa smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]
Firma Profi ogłasza, że pasztety tej marki są ulubionym pasztetem Polaków. Potwierdza to intensywny miniony 2014 rok, w którym firma zebrała dwie nagrody rynkowe w kategorii pasztetów (za Pasztety dworskie, oraz za Wielkopolskie pasztety z drobiem), poszerzyła linię Pasztetów dworskich o piąty smak Pasztet Dworski z gęsią, a także wprowadziła nową gamę, pierwszych na rynku polskim, Pasztetów drobiowych z błonnikiem. W maju 2014 r. firma Profi zostaje podwójnym laureatem konkursu „Bezglutenowy Hit 2014” organizowanym przez Polskie […]
Marka Siesta odświeżyła opakowania swoich produktów. Teraz wszystkie bakalie z logo Siesta otrzymały nowy, ładniejszy design. Bakalie kulinarne Siesta, czyli m.in. suszone owoce, orzechy i migdały, zaprezentują się konsumentom w odświeżonej, barwnej szacie graficznej. Do kategorii przekąsek bakaliowych, na którą składają się Mieszanka bakaliowa, Mieszanka studencka i Orzechy pistacjowe dołączyły Słonecznik łuskany oraz Pestki dyni, które tym samym będą teraz dostępne w charakterystycznym dla przekąsek, stojącym opakowaniu. Nowa kreacja wizualna produktów Siesta łączy walory estetyczne […]