Rynek produktów

Black Energy Drink wzmacnia ekspansję zagraniczną

Black Energy Drink

Black jest jedną z najpopularniejszych marek napojów energetycznych w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję zagraniczną. Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii – Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w Internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS. Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju […]

Delecta prezentuje Kisiel Owocowy kubek KIDS

Delecta Kisiel Owocowy Kubek

Marka Delecta wzbogaciła ofertę jednoporcjowych kisieli instant o Owocowy kubek KIDS z nowej linii z Serca Natury. Przekąska stworzona z myślą o dzieciach to w 100% naturalne i spełniające warunki ustawy sklepikowej produkty. Jedyne tego rodzaju kisiele na rynku dostępne są w trzech owocowo-marchewkowych smakach. Wzbogacona naturalnymi dodatkami linia Z Serca Natury wpisuje się w najnowsze trendy konsumenckie – zainteresowanie zdrową żywnością. Jej cechą charakterystyczną jest tzw. „czysta etykieta”. Wśród produktów wchodzących w skład linii […]

Demo promuje markę tradycyjnych makaronów z Ludwina

Polmak

Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom. Demo Effective Launching odświeża te wspomnienia i reklamuje markę makaronu „Tradycyjny z Ludwina” – według tradycyjnego, niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Czy lokalna marka makaronu zagrozi rynkowym potentatom? Podczas przygotowań do kampanii i wspólnej analizy badań rynkowych zaskoczyło nas, jak to możliwe, że w Polsce, w kraju domowego makaronu, konsumenci zapominają, że nie wszystkie makarony są […]

Kartacze z mięsem JAWO w nowym opakowaniu

Kartacze z mięsem Jawo

Kartacze, nazywane również cepelinami znane są przede wszystkim w północno-wschodniej Polsce. To potrawa regionalna, której podstawowym składnikiem są ziemniaki i dobrze doprawione mięso. Wyglądem przypominają nieco pyzy z mięsem, ale smakują trochę inaczej i różnią się od nich również kształtem – są większe i bardziej owalne. Wykonanie kartaczy jest dość trudne, czasochłonne i wymaga wprawy, dlatego najczęściej goszczą na stołach prawdziwych gospodyń znających się na kuchni. Wszystkim, którzy chcieliby zasmakować tego tradycyjnego dania, a nie […]

Tres Amigos – nowa marka produktów od firmy Fanex

Tres Amigos - Fanex

Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, stanowiąca zupełnie nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów, ale ich oferta będzie sukcesywnie powiększana. Tres Amigos to nowa linia wysokiej jakości dodatków, oparta o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. […]

Paluszki marki FRoSTA w wielu odsłonach

Paluszki rybne FRoSTA

Paluszki rybne to dopiero początek. W złocistej panierce FRoSTY znajdziemy nie tylko soczystego mintaja, lecz również apetyczne warzywa, kremowy ser oraz soczysty filet z kurczaka. Fani najbardziej tradycyjnej – rybnej wersji paluszków – mają do wyboru trzy warianty. Paluszki meksykańskie z pikantnymi przyprawami i chipsami tortilla, Paluszki wielozbożowe – z mąką z pszenicy, ryżu, żyta, owsa i jęczmienia oraz klasyczną wersję – Złote paluszki rybne w  chrupiącej panierce. Ich sekretem jest prawdziwa ryba – wszystkie […]

Bakal Vintage – nowa linia przekąsek od Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., wprowadza na polski rynek spożywczy nową linię produktów Bakal Vintage. To prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej. Produkty prażone solone cieszą  się  coraz większą popularnością. Są mniej kaloryczne niż przekąski smażone i nie posiadają dodatku tłuszczu. Przekąski Bakal Vintage dodatkowo są źródłem  witamin (witaminy z grupy B, witamina E) oraz składników mineralnych (potas, fosfor, magnez, żelazo, wapń). Charakteryzują się również wysoką zawartością błonnika. – mówi […]

Bliski koniec drogiego masła

Do ustabilizowania się sytuacji na rynku masła trzeba jeszcze czasu, ale są pierwsze sygnały wskazujące na to, że zbliża kres drożyzny. Ceny zbytu przestały rosnąć i jeśli ta tendencja się utrzyma, jest szansa że dotrze także na sklepowe półki. Z informacji Agencji Rynku Rolnego wynika, że początek lipca przyniósł zahamowanie wzrostowej tendencji na rynku masła. Krajowe ceny zbytu trzymają się w okolicach 21 zł za kilogram, ale w pierwszym tygodniu lipca przestały iść w górę. […]

Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe pieczywo

Chleb Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje na polskim rynku spożywczym zdrowy zamiennik pieczywa – Mix Ziaren Do Wypieku Chleba Pełnoziarnistego Bez Mąki. To gotowa mieszanka pełnowartościowych ziaren. Do opakowania producent dołącza odpowiednią foremkę do pieczenia. W 2016 roku produkt 4 ZIARNA otrzymał Certyfikat Dobry Produkt, nadany przez Portal Spożywczy, w kategorii „Produkt innowacyjny”. Rosnący trend zdrowej żywności zdecydowanie zmienia oczekiwania polskich konsumentów i sprawia, że coraz częściej sięgają oni po zdrowe pieczywo. To […]

Smak, który wygrywa – rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Kampania reklamowa PROFI pasztet

Na przełomie czerwca i lipca rusza letnia kampania outdoorowa Profi obejmująca kampanię billboardową w miejscowościach nadmorskich oraz na terenie największych ośrodków miejskich. Reklamowane linie produktów Profi to idealne na wyjazdy wakacyjne gotowe do spożycia zupy oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem. Kampania reklamowa przygotowana została specjalnie na czas wakacyjny i podkreśla atrybut produktów Profi, nawiązując do popularnej gry w kółko i krzyżyk. Wielkoformatowe reklamy z hasłem: Smak, który wygrywa widoczne będą w nadmorskich miejscowościach turystycznych oraz […]