Nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w miejscowości Suchy Las niedaleko Poznania. Strategia wiodącego producenta napojów gazowanych uwzględnia zapewnienie klientom handlowym dostęp do innowacyjnych i prostych w obsłudze urządzeń chłodniczych, które nie tylko będą gwarantowały odpowiednią temperaturę i ekspozycję produktów, lecz jednocześnie będą przyjazne dla środowiska. To właśnie w naszym kraju kierownictwo PepsiCo dostrzegło największy potencjał rozwijania najnowszych rozwiązań technicznych przy udziale wysokiej klasy polskich specjalistów i inżynierów.
Odpowiednio schłodzone napoje, zwłaszcza w gorące letnie dni, bez wątpienia gwarantują orzeźwienie i wytchnienie, a jednocześnie pozwalają się cieszyć znakomitym smakiem. Do ich chłodzenia w sklepach, barach, restauracjach czy na stacjach benzynowych potrzebne są specjalne urządzenia chłodnicze.
W Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Suchym Lesie testujemy i wdrażamy najnowsze rozwiązania, zarówno w zakresie sprzętu chłodniczego, jak i systemu do jego obsługi. Jesteśmy liderem w tej kategorii i chcemy nadal oferować naszym klientom urządzenia nowoczesne, proste w obsłudze i przyjazne dla środowiska. Jestem dumny, że na lokalizację tego centrum wybrana została Polska.
– powiedział Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki w PepsiCo.
Możliwość testowania urządzeń we własnym centrum pozwoli wyeliminować wiele problematycznych kwestii pojawiających się przed i po zakupie, a prowadzone w nim badania oraz analiza zgłoszeń od klientów przyczyniają się do opracowywania rekomendacji, które następnie przekazywane są producentom sprzętu. W ten sposób powstają nowe rozwiązania, jakich oczekują odbiory i użytkownicy tego wyposażenia.
Chcemy być liderami jeśli chodzi o innowacje, o jakość obsługi klientów, nie tylko stricte serwisową, lecz także wyznaczać trendy i rozwiązania, które później będą wdrażane na pozostałych rynkach na których obecne są produkty firmy PepsiCo. Większość światowych nowości sprzętowych testowanych jest właśnie w Polsce. To zasługa fantastycznego zespołu techników, który teraz będzie miał jeszcze lepsze miejsce do poszerzania swojej wiedzy i rozwijania swoich umiejętności.
– powiedział Robert Dzieża, kierownik działu sprzętu marketingowego (MEM) w PepsiCo.
Wraz z dostawcami sprzętu eksperci z Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego mają możliwość omawiania i testowania innowacji w zakresie urządzeń chłodniczych. Ich praca przyczynia się do poprawy jakości i funkcjonalności sprzętu marketingowego, obniżenia rocznych kosztów obsługi dystrybutorów napojów i lodówek, a także wydłużenia żywotności sprzętu na rynku. Proces tworzenia nowych urządzeń uwzględnia ponadto wszelkie aktualne uwarunkowania środowiskowe, przez co sprzęt ten jest bardziej energooszczędny i przyjazny dla środowiska.
***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.