Słoneczne dni i coraz wyższe temperatury to znak, że lato zbliża się wielkimi krokami. Gdy tylko pojawi się ochota na orzeźwienie, warto sięgnąć po produkty, które gwarantują przyjemny efekt ochłodzenia. Dzięki miętowym i owocowym cukierkom od Goplany można poczuć się lekko i rześko nawet podczas największych upałów. Gorąco? Czas na orzeźwienie! Zmęczenie i senność często towarzyszą wyjątkowo ciepłym dniom, które nie zawsze można spędzić nad jeziorem czy pod palmą na egzotycznych wakacjach. Przyjemny chłód możemy […]
Słodycze
Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]
Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]
7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KitKat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]
Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]
Firma Bahlsen wprowadza kolejną opcję produktową w swoim asortymencie. Znane i lubiane czekoladowe ciastka HIT-y od teraz dostępne są również w formacie impulsowym. HIT-y w formacie impulsowym to nowa wersja jednego z najpopularniejszych produktów na rynku ciastek w Polsce. Poręczne opakowania i display’owy karton z pewnością wzmocni ofertę sklepu o produkt na inne okazje konsumpcji. Produkt otrzymał solidne wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i aktywności w social media. Sugerowana cena detaliczna wynosi 1,59 zł za opakowanie 48 g. Bahlsen
O firmie Bahlsen, jej pozycji na rynku i planach na przyszłość oraz o polskim rynku ciastek rozmawiamy ze Scottem Brankinem, General Manager, Bahlsen Polska & CEE. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak ocenia Pan rok 2014 w kontekście pozycji firmy Bahlsen na polskim rynku ciastek? Na tle rynku Bahlsen Polska wypada bardzo dobrze. W roku 2014 sprzedaż naszych produktów wzrosła o blisko 10%, a rynek odnotował w tym czasie niewielki spadek o około […]
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]
Dwa smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]
Wysoka, szwajcarska jakość i naturalne składniki – to cechy rozpoznawcze ziołowych cukierków Ricola, które od lat słyną ze swoich dobroczynnych właściwości przydatnych w zwalczaniu dolegliwości gardła. Cukierki Ricola to nie tylko zdrowy, ale i smaczny sposób również na odświeżenie oddechu. Dzięki małemu, poręcznemu opakowaniu możemy dyskretnie korzystać z nich w każdej sytuacji i w każdym miejscu. Każdy cukierek to kompozycja 13 starannie dobranych ziół z dodatkiem dominującego smaku. Cukierki Ricola dostępne są w czterech wersjach: Oryginalne […]