Marka Grześki rozszerzyła ofertę uwielbianych przez Polaków wafelków impulsowych. Na sklepowych półkach pojawiły się Grześki MINI oraz nowe smaki Grześków MEGA. Do oferty marki Grześki dołączyły kolejne słodkie propozycje: Grześki MINI i dwa nowe smaki Grześków MEGA. Bestsellerowy wariant klasyczny, wafel w czekoladzie przekładany delikatnym kremem kakaowym jest już dostępny w formacie mini. W wersji mega pojawiły się dwa wafelki o popularnych wśród konsumentów smakach: Grześki Orzechowe MEGA z kremem orzechowym w czekoladzie deserowej i […]
Słodycze
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopolskiej sieci dyskontów. Firma Brześć już od kilku lat sukcesywnie nawiązuje współpracę z sieciami handlowymi, sprzedając swoje produkty w ich markach własnych lub wyroby sygnowane marką Brześć w ramach akcji in-out. Promocje te polegają na wprowadzeniu produktu do […]
Czy poznaliście już nowe, ekscytujące oblicze Daim’a? Na lato karmelowe batoniki odświeżyły swój smak dodatkiem mięty! Podobnie jak klasyczna wersja, batonik Daim Mint charakteryzuje doskonałe połączenie chrupiącego, karmelowego nadzienia zanurzonego w aksamitnej, mlecznej czekoladzie, a dodatek mięty nadaje mu wyjątkowego smaku, idealnego na lato. Zbuntowane batoniki Daim Mint kupić można w drogeriach SuperPharm i sklepach Ikea. Index Food
Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski […]
Marka Góralki wychodzi naprzeciw oczekiwaniom miłośników truskawek i wprowadza limitowaną edycję wafelków o smaku truskawkowym. Nowy produkt marki Góralki wyróżnia pyszna polewa, która nie bez przyczyny rozprowadzona jest po obwodzie kruchego wafelka. Idea takiego obtaczania powstała z myślą o wymagających konsumentach, którym czekolada nie będzie rozpuszczała się w dłoniach. Dodatkowo subtelna polewa podkreśla truskawkowy smak nadzienia, które rozpływa się w ustach. Miłośnicy słodkich przekąsek mogą teraz cieszyć się nowym „smakiem po brzegi” swojego ulubionego wafelka. […]
Żelki Verbena o naturalnym smaku dzikiego bzu posiadają witaminę C oraz ekstrakt z kwiatów dzikiego bzu. Dzięki tym właściwością stanowią one alternatywę dla innych słodyczy. Żelki o smaku dzikiego bzu to świetny wybór jeśli nasze życie ma szybkie tempo, a my potrzebujemy dawki energii. Ze względu na swoją formę można je mieć zawsze przy sobie i zasilić swój organizm substancjami niezbędnymi do prawidłowej pracy mózgu. Dziki bez ma wiele właściwości dobroczynnych. Kwiaty i owoce poprawiają […]
Gofry to nieodłączny element wakacji. Kuszą nimi nadmorskie kurorty, miejsce deptaki czy górskie uzdrowiska. Gdy perspektywa urlopu jest odległa, a w najbliższych planach nie ma letnich wyjazdów do miejscowości turystycznych, to z pomocą przychodzi marka Familijne z linią Familijne wafle Gofrowe. Familijne wafle Gofrowe przenoszą w wakacyjny klimat. Ich wyjątkowe zestawienia przywołują skojarzenia i emocje towarzyszące jedzeniu letnich gofrów. Produkty te są idealne na rodzinne pikniki i wycieczki. Sprawdzą się jako wyśmienita przekąska w gronie […]
Kontynuując cykl wywiadów, po raz kolejny zajrzeliśmy do firmy Bahlsen. Tym razem na nasze pytania odpowiada Pani Agnieszka Prusaczyk, Specjalista ds. PR w firmie Bahlsen Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Marka HIT to jedna z najpopularniejszych marek ciastek wśród polskich konsumentów. Myśląc o markizach, konsument przeważnie kojarzy je właśnie z HITami. Skąd Pani zdaniem wziął się fenomen tej marki? Sukces marki HIT to wypadkowa doskonałego produktu, bardzo dobrej relacji ilości ciastek do ceny, unikalnego […]
O firmie ZPC Bałyk, jej pozycji na rynku słodyczy i planach na przyszłość rozmawiamy z Konradem Mickiewiczem, Prezesem firmy ZPC Bałtyk. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. ZPC Bałtyk jest firmą produkującą słodycze. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? ZPC Bałtyk należy do Grupy Bałtyk Bomilla, w której skład wchodzą 3 zakłady produkcyjne, 1 w Gdańsku od ponad 90 […]
Marka Leibniz przygotowała dla dzieci smakowitą niespodziankę – wspaniałe Rożki, które można jeść przez okrągły rok! Leibniz Rożki to nowość w segmencie herbatników. Unikatowy kształt herbatnika w postaci rożka to ciekawa propozycja na deser lub przekąskę w szczególności dla małych łasuchów. Oprócz atrakcyjnego kształtu Leibniz oferuje pyszne smaki – Rożki dostępne są w dwóch wariantach – z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym oraz truskawkowym. Wygodny w trzymaniu wafelek zapewni, że pałaszując Rożki nie pobrudzimy sobie rąk. Co ważne, herbatniki […]