Rynek słodyczy w Polsce stale się rozrasta. Przybywa nowych produktów, pojawiają się nowe smaki kształty i opakowania. Przyglądając się konkretnym grupom słodyczy uwagę zwracają żelki, których kategoria rośnie i wciąż ma jeszcze duży potencjał. W ostatnim czasie pojawił się kolejny gracz – marka Verbena, która wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów stworzyła nową kategorię produktową – żelki dla kobiet.
Pierwsze żelki powstały w 1922 roku, od tego czasu przeszły one ogromną ewolucję. Począwszy od różnych kolorów i kształtów, kończąc na smakach. Do tej pory żelki kojarzyły nam się głównie z kolorowymi cukierkami z galaretki, które uwielbiane są przez nasze dzieci. Jednak nie tylko pociechy kuszone są ich słodkim smakiem i elastyczną formą. Dorośli również pragną chwili przyjemności i oderwania się od codziennych obowiązków.
W ostatnim czasie wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku marka Verbena wprowadziła produkt, którego nie powstydzi się żaden dojrzały konsument. Nie musimy już podjadać naszym maluchom w ukryciu ich kolorowych smakołyków. Żelki Verbena o trzech wyjątkowych smakach: dzika róża, dziki bez oraz aloes i winogrona zostały stworzone z myślą o kobietach ceniących sobie nowoczesny styl życia i zdrowe odżywianie. Ich smak, kształt oraz subtelne opakowanie są wyjątkowe i idealnie trafiają w potrzeby dzisiejszej kobiety.
Jak widzimy kategoria żelek w Polsce wciąż się rozrasta i wprowadzanie kolejnych nowości jest jak najbardziej możliwe i doceniane przez szerokie grono konsumentów. Już teraz odnotowana jest coraz wyższa sprzedaż żelek Verbena, a jak wiemy apetyt rośnie w miarę jedzenia. Marka Verbena zapowiada że w temacie nowości produktowych w postaci żelek nie postawili jeszcze kropki nad i.
Verbena