Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Goplana SolidarnośćMarki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek.

Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”.

Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ spotach, w których zaprezentowano poszczególne produkty powszechnie kojarzone z obiema markami. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej, Czekoladek z Klasą z kremem pistacjowym oraz cukierków i czekolad Toffino tematycznie nawiązują do tradycji marek i emitowane są w stacjach ogólnopolskich.

Jedna z kreacji TV:

Działania komunikacyjne marki, w późniejszych etapach obecne także w innych mediach, potrwają do końca roku.

Goplana/Solidarność

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Colian, Czekolada, FC Solidarność, Goplana, Jutrzenka Colian, Producent czekolady, Producent słodyczy, Reklama, Słodycze
Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały...

Zamknij