Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intermarché. Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych tej sieci, emitowane będą do początku czerwca. Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. W pierwszym etapie kampanii wyświetlane będą dwa rodzaje spotów: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą podkreślały promocyjne ceny wybranych artykułów, ale także całych asortymentów produktowych, a tym samym […]
Sieci handlowe
Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdrojui Krakowie. Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m² do […]
Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące ponad 4,65 mld zł, pozwoliły Grupie Muszkieterów do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom i ogród” Bricomarché osiągnąć 9% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Sieć ponad 3.500 sklepów, 2 900 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych. Główny szyld Muszkieterów – Intermarché co roku zyskuje udziały w rynku supermarketów. W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały […]
W miniony weekend w Jaśle miało miejsce otwarcie kolejnego sklepu pod szyldem SPAR. Placówka należąca do spółki Bać – Pol Detal jest zlokalizowana przy ulicy ul. Jana Pawła II 39 a w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej Jasło. W uroczystym otwarciu, które odbyło się w piątek wzięli udział: Prezes Grupy Kapitałowej Bać Pol – Leszek Bać, Zarząd SPAR – Wojciech Bystroń, Andrzej Figiel oraz Zarząd Bać Pol Detal – Małgorzata Puc i Roman Materna. Pojawili się również […]
Plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu, kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht – czyli produkty z marketów Praktiker ruszają na podbój polskich miast! A wszystko w ramach kampanii reklamowej „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”, która potrwa do 30. marca br. Długo oczekiwana i dobrze znana Klientom kampania powraca w wyjątkowo niekonwencjonalnej odsłonie pod hasłem: „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”. Kreacja reklam opiera się na oryginalnym koncepcie out of the box: pokazania produktów z oferty […]
W ostatnim czasie na łamach naszego serwisu coraz częściej publikujemy sondy do głosowania. Tym razem pytaliśmy naszych Czytelników o to „W której sieci handlowej najchętniej robią zakupy?” Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 lutego br. do 3 marca br. Udział w sondzie wzięło 17 największych w Polsce sieci handlowych. Zaangażowanie w oddawanie głosów przez naszych Czytelników przerosło nasze oczekiwania, gdyż w ciągu miesiąca w ankiecie oddano dokładnie 414 głosów. Uważamy, że […]
Sklep formatu Supermarket SPAR oferuje klientom pełny asortyment towarów w korzystnych cenach na na stoiskach mięsno – wędliniarskim, owocowo – warzywnym, nabiałowym, chemiczno – kosmetycznym i alkoholowym. Na nowych klientów czekały tradycyjne już promocje cenowe oraz degustacje produktów regionalnych. Co ważne, wszyscy pracownicy przed otwarciem nowego sklepu przeszli specjalistyczne szkolenia, które mają na celu jak najlepszą obsługę klientów. Sklepy sieci w Niepołomicach powstają dzięki współpracy SPAR z GS Niepołomice. Waga jaką SPAR przywiązuje do szczegółów […]
Ogólnopolski projekt detaliczny Blue Stop to nowa propozycja spółki Delko adresowana nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne. To obecnie jedyne na rynku rozwiązanie adresowane do tak szerokiej grupy sklepów. Blue Stop to propozycja dla handlowców świadomych korzyści z działania w grupie, a jednocześnie ceniących sobie niezależność w prowadzeniu własnego biznesu. Przygotowania do uruchomienia projektu trwały przez cały ubiegły rok. W tym czasie prowadzono rozmowy z […]
W 2012r. obroty Grupy Muszkieterów wzrosły o 5,6 %, a w ciągu trzech lat zanotowano wzrost o 15%, dzięki czemu Grupa potwierdziła właściwy wybór strategii. Sieć Intermarché zanotowała we Francji wzrost o 7,4% (bez stacji paliw), co w sektorze spożywczym przełożyło się na zwiększenie udziału w rynku o + 0,7 punktu procentowego. Łącznie sieć Intermarché osiągnęła udziały w rynku na poziomie 14%. Zakłady przemysłowe Grupy Muszkieterów zanotowały wzrost na rekordowym poziomie: 7,8%. Muszkieterowie w 2013 […]
LD Holding rozwija program lojalnościowy w swoich sklepach. Przegląd Handlowy: Była pani zaangażowana w wprowadzenie programu lojalnościowego eLDe do całej sieci. Może pani przybliżyć jego założenia i sposób funkcjonowania? Anna Blicharska-Sprus: Program „eLDe Klub” uruchomiliśmy około 5 lat temu. Jest to system oparty na kartach z kodem kreskowym, którymi posługują się nasi klienci podczas robienia zakupów. Punkty naliczają się po przekroczeniu określonej wartości koszyka zakupowego- ową wartość każdy właściciel sklepu może określić sam. Jednak najczęściej jest […]