Drogerie Blue Stop imponują tempem rozwoju

Drogerie Blue Stop

fot. Delko

Ogólnopolski projekt detaliczny Blue Stop to nowa propozycja spółki Delko adresowana nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne.  To obecnie jedyne na rynku rozwiązanie adresowane do tak szerokiej grupy sklepów.

Blue Stop to propozycja dla handlowców świadomych korzyści z działania w grupie, a jednocześnie ceniących sobie niezależność w prowadzeniu własnego biznesu. Przygotowania do uruchomienia projektu trwały przez cały ubiegły rok. W tym czasie prowadzono rozmowy z potencjalnymi partnerami oraz producentami. Ich efektem było opracowanie zasad funkcjonowania nowego konceptu, które są atrakcyjne dla wszystkich jego uczestników.

Opracowany przez nas model działania nie jest typowym modelem franczyzowym. To działanie partnerskie,  którego celem poza pozyskiwaniem nowych powierzchni handlowych jest też, a może przede wszystkim integracja mająca na celu osiąganie wspólnych korzyści.

– mówi Dariusz Kawecki, Prezes Delko.

W tej chwili w projekcie,  Delko współpracuje z 29 partnerami, a w  kolejnych 18 placówkach trwają prace związane z wizualizacją odpowiadającą standardom sieci. Imponujące jest też tempo rozwoju sieci Blue Stop. Do projektu przystępuje pięć nowych sklepów tygodniowo.

Poza atrakcyjną ofertą współpracy niezaprzeczalnym atutem konceptu Blue Stop jest wsparcie organizacyjne i logistyczne spółki Delko, która zapewnia dystrybucję produktów na terenie całego kraju.

Delko

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.