Plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu, kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht – czyli produkty z marketów Praktiker ruszają na podbój polskich miast! A wszystko w ramach kampanii reklamowej „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”, która potrwa do 30. marca br.
Długo oczekiwana i dobrze znana Klientom kampania powraca w wyjątkowo niekonwencjonalnej odsłonie pod hasłem: „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”. Kreacja reklam opiera się na oryginalnym koncepcie out of the box: pokazania produktów z oferty marketów Praktiker w olbrzymich rozmiarach i nietypowym dla nich otoczeniu, takim jak miasto, jezioro, niebo.
W Praktikomanii nie mogło zabraknąć także zaradnego Maćka Gajwera, który jest bohaterem spotów TV wspierających komunikację reklamową. Głównym celem akcji jest zwrócenie uwagi Klientów na specjalną ofertę cenową marketów Praktiker, a także zwiększenie świadomości marki. Kampania ma zasięg ogólnopolski.
Aktywności ATL są oparte na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe) oraz działania w internecie (www.praktiker.pl). W ramach działań BTL została przygotowana specjalna gazetka promocyjna oraz intensywna komunikacja prowadzona w marketach.
Kreację kampanii powierzono agencji Turkus Power. Havas Engage Warsaw odpowiada za kreację, produkcję i reżyserię reklamy telewizyjnej. Z kolei planowanie i zakup mediów należy do domu mediowego Maxus. Komunikację public relations prowadzi Kuźnia PR.
Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Joanna Pietras, Aneta Gacoń, Katarzyna Skąpska i Krzysztof Włodarczak.
Praktiker