Rynek herbaty

Uroczyste otwarcie fabryki i nowej siedziby firmy Teekanne Polska

Wielkie otwarcie fabryki Teekanne

Za nami inauguracja nowego biura i fabryki Teekanne, jednego z największych na świecie producentów herbaty. Oprócz zmiany lokalizacji marka świętowała także 25-lecie istnienia na polskim rynku. Laserowe logo show, przemówienia przedstawicieli zarządu Teekanne oraz burmistrza Wieliczki – to niektóre z atrakcji, jakie czekały 15 września 2017 r. na osoby uczestniczące w inauguracji fabryki Teekanne Polska. Uroczysty charakter dopełnił przygotowany dla gości poczęstunek. Nowa siedziba firmy znajduje się obecnie pod adresem Kokotów 810, na terenie Wielickiej […]

Jeloł! Pisz&Love – Lipton zachęca do dzielenia się pozytywną energią

Lipton jest jednym z liderów na rynku herbat w Polsce. Konsumenci doceniają jej wyjątkowy smak i aromat, a także siłę optymizmu, z którą nierozerwalnie kojarzy się marka. Dlatego herbata Lipton jest napojem po który warto sięgnąć każdego dnia i w każdej chwili. Teraz marka Lipton przygotowała wyjątkową, akcję Jeloł! Pisz&Love, która zachęca do tworzenia optymistycznych haseł i dzielenia się nimi. Cel – wywołać uśmiech i radość. Główna wygrana? Najlepsze hasła trafią na oryginalne zawieszki herbaty Lipton Yellow label. Tygodniowo przeciętny Polak […]

Herbapol wprowadza nową rodzinną herbatę Nasza

Długie rozmowy po powrocie ze szkoły i pracy, wspólne odrabianie lekcji, weekendowe podwieczorki, gry planszowe i spokojna lektura książek. Rodzinne chwile smakują jeszcze lepiej, gdy możemy się nimi cieszyć z filiżanką pysznej herbaty w ręku. Właśnie dlatego Herbapol Lublin wprowadza nową markę herbaty Nasza, która dopełni smakowity czas spędzany w gronie najbliższych. Herbata Nasza to nowa herbata z gwarancją jakości Herbapolu. W ofercie znajduje się – klasyczna czarna herbata oraz najbardziej lubiane przez całą rodzinę […]

Aromatyczny relaks przy filiżance herbaty Lipton

Polacy kochają herbatę! Ten napój jest dla nas czymś o wiele więcej niż tylko sposobem na zaspokojenie pragnienia. Chwile, którym towarzyszy filiżanka aromatycznego naparu są niczym wyjątkowy rytuał, który kojarzy się z miłym odprężeniem, sposobem na zrelaksowanie ciała, i zmysłów oraz… poprawę nastroju. Teraz takie chwile mogą być jeszcze przyjemniejsze dzięki nowym herbatom aromatyzowanym Lipton. Wyróżnia je nie tylko wyborna jakość, ale także oryginalne smaki. Z badań wynika, że przeciętny konsument wypija codziennie 9 filiżanek herbaty. Co więcej, Polki […]

Nowe oblicze POSTI

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa. Wszystkie będą się wyróżniać dużą spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty. POSTI to znana i ceniona przez pokolenia Polaków marka posiadająca ponad 60-letnią tradycję w imporcie i produkcji herbaty. Chcąc jeszcze lepiej dopasować swój […]

Posti prognozuje przyszłość polskiego rynku herbaty

Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach – taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI – Grzegorz Stupnicki. Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na wszystko co „zdrowe”. Uważniej czytamy etykiety, zwracamy uwagę na składniki produktów. Jesteśmy bardziej aktywni i szukamy naturalnych wzmocnień dla naszego organizmu. Jak się okazuje, to aspekty, które będą mieć duży wpływ na polski rynek herbaty, w perspektywie najbliższych kilku lat. Widzimy, że zmieniają się […]

Posti rozwija segment herbat ziołowych

Polski producent herbat – firma Posti rozwija segment herbat ziołowych. Tylko polskie zioła, naturalne owocowe składniki i orzeźwiające smaki. To oferta przygotowana przez tę markę. Posti jest najstarszym producentem i dystrybutorem herbat w Polsce. W 1968 roku wprowadziła na polski rynek pierwszą ekspresową herbatę w torebkach, produkowaną do dziś. Jako pierwsza wprowadzała różne odmiany herbat. Przede wszystkim Yunnan, Madras, Assam, Earl Grey. Teraz rozwija także rynek herbat ziołowych. Zioła już nie są traktowane jedynie jako produkty […]

Czarna Minutka od Mokate najchętniej kupowaną herbatą w Polsce

Mokate, znany polski i europejski producent kaw i herbat, to czołowy gracz na rynku herbaty w Polsce. Jego marka Minutka jest trzecim najlepiej sprzedającym się brandem (nie licząc marek własnych), a Minutka czarna w opakowaniu zawierającym 100 torebek to najchętniej kupowana herbata w naszym kraju (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w okresie DJ-AS 2014 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem marek własnych) Według danych GUS, w zeszłym roku Polska sprowadziła […]

Mokate – mocny gracz na polskim rynku kawy

Mokate

Mokate, czołowy polski producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, cały czas jest niekwestionowanym liderem rynku cappuccino w naszym kraju. Ale nie tylko w tym segmencie kawowego rynku firma osiąga doskonałe rezultaty. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56 procent (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 13′-lipiec 14′ w kategorii cappuccino). To mniej więcej 10-krotnie więcej niż markowy wicelider w tej kategorii, nie licząc […]

LOYD wprowadza herbatę English Blend

Herbata LOYD piramid 50 English Blend

Portfolio należącej do Mokate marki LOYD zyskało niezwykłą pozycję – herbatę English Blend. Jest to produkt wzbogacony w 100 procentach naturalną substancją, uzyskiwaną wprost u źródła smaku, czyli z wnętrza herbacianego liścia. W ten sposób smak naparu, który uzyskujemy, jest uszlachetniony i prawdziwie pełny. Dzięki tej innowacji, uczestniczymy w tworzeniu nowego segmentu rynku herbat z esencją camelia sinensis. Czarna herbata to wciąż największy segment w kategorii herbat w Polsce. Udział w wielkości sprzedaży to blisko […]